Jouw dag is leuk omdat..

Hee iedereen!

Zoals jullie waarschijnlijk weten is er al een topic dat heet: ‘Jouw dag is rot omdat…’
Omdat daar veel berichten staan met minder leuke dingen, vraag ik me af;
is er wel wat leuks gebeurd vandaag? :grinning:
dus ja, vertel het maar: Jouw dag is leuk omdat?
Ik heb al op verschillende zoektermen gegoogeld maar niks gevonden, dus mocht het wel al bestaan zeg het eventjes? Dan mag er een slotje op! :slightly_smiling_face:

IK OVER BEN NAAR 6V !

mijn dag is leuk, omdat ik bijgekletst heb met vriendinnen die ik al een tijd niet meer heb gezien!

mijn dag is omdat het zoooooo’n lekker weer is!

1. laatste dag van de proefwerkweek. (:
  2. vanavond schoolfeest.
  3. vriendin blijft slapen, wordt super gezellig! :grinning:
  4. morgen audities voor schoolmusical.

up! :slightly_smiling_face:

Mijn dag is leuk omdat ik vandaag een puddingbroodje heb gegeten :metal:

Mijn dag is leuk omdat ik geen avonddienst heb, dus lekker kan dansen vanavond.

mijn dag is leuk omdat ik eindelijk wiskunde een beetje snap! feeling smaartt

Omdat het prachtig weer is en net weer kon hardlopen. :grinning:

Oja, en mijn dag is leuk omdat ik een paar uurtjes heeeerlijk aan het water heb gezeten in het zonnetje samen met de hond (die aan het zwemmen was)
i loveeee it!

Mijn vriend vandaag weer terugkomt van een paar daagjes vakantie en ik dus eindelijk weer eens met hem kan msn’en. :grinning:

EINDELIJK mijn laatste opdrachten heb ingeleverd, een prima lijst mee kreeg, en dus nu officieel kan genieten van GEEN school

Mijn dag is leuk omdat het mooi weer is.

ik een 7.5 voor duits had, waardoor ik 6 sta op me rapport, waardoor ik overga naar 4gym.

mijn dag is niet leuk. maar laat ik even blij doen en zeggen dat hij erg leuk was omdat ik vandaag mijn boeken mocht inleveren en nu lekker een paar weken niet naar die kutdingen hoef te kijken(:.

mijn dag is leuk omdat ik geen enkele onvoldoende heb in de pww en dat ik over ben naar 5havo(maar dat wist ik al)

omdat ik en mijn propedeuse heb gehaald en dadelijk lekker ga bbq’en!

Omdat ik echt een fantastische band ‘ontdekt’ heb.
En mijn vriend komt zo thuis van vakantie.

de zon scheen en dit was mijn eerste vakantie dag en ik hoefde hélémaal niks te doen !