Jouw cijfers

zoals de titel al zegt; wat zijn jouw cijfers?
hier de mijne, 3vmbo

http://i49.tinypic.com/312bhcp.jpg

ohja en even de vakken van boven naar beneden:
godsdienst
nederlands
engels
geschiedenis
aardrijkskunde
biologie
verzorging
rekenen
ckv
maatschappijleer
rekentoets
bewegings onderwijs

Magister!!!

hahha ja klopt

dit is magister.

En het is jouw.

Maar ik zit op hogeschool, en heb nu dus niet zoiets meer maar een veel ingewikkelder ding… dus zie dit maar als up xd

ik zal het direct veranderen voor jou! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Denk je niet dat je met deze cijfers makkelijk de havo aan kunt?

ik heb geen moeite met school, doe nu kader, maar als ik havo of TL zou doen, moest ik wiskunde kiezen in mijn pakket, en daar stond ik vorig jaar een 3,4 voor, dus als ik dan wiskunde zou kiezen zou ik met wiskunde zakken op mn examen, vandaar

Havo is niet alleen goede cijfers.

Wauw, wat een cijfers.

Nl; 6,8 – 7
Fa: 4,3 – 4
Du: 6,6 – 7
Eng: 6,8 – 7
Gesch: 8,4 – 8
Ak: 7 – 7
Wis: 5,3 – 5
Natuur&Scheikunde: 6,5 – 7
Bio: 7,2 – 7
Verzorging: 7,8 – 8
Bv: 7 – 7
Lo: 7 – 7
Drama: 8,9 – 9

Atheneum 2
Woops, Frans… :expressionless:
Ging laatste tijd niet zo goed, maar ja.

Nederlands: 8.2
Frans: 6.8
Duits: 7.6
Engels: 7.5
Geschiedenis: 7.1
Wiskunde: 7.4
Natuurkunde: 7.8
Scheikunde: 8.1
Biologie: 6.5
Economie: 7.1
B&s: 7.1
Drama: 7.5
Hv: 7.6

Ik zit in 3 vwo (atheneum). Ben deze periode best tevreden met mijn cijfers eigenlijk haha :slightly_smiling_face:

Ik ben echt jaloers op jullie prestaties, echt heel goed allemaal!

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/538967_589526614396213_894256732_n.jpg

Tekenen is niet echt mijn ding :") 1Atheneum

Precies, ook moet je veel zelfstandiger werken en je moet meer inzicht hebben dan dat je nodig hebt op het vmbo. Daar is het vooral gewoon de stof stampen , en op de havo heb je veel inzicht nodig

Walgelijk al die vooroordelen! Alsof iedereen op de mavo dom is en iedereen op de havo slim. Ze heeft goede cijfers, laat haar daar dan gewoon blij mee zijn!

op de havo kan je bij ons ook een pakket zonder wiskunde nemen (ook bij vmbo t)

@Rascielo hoezo zijnvjouw cijfers op 100? Jij woont toch gewoon in NL?

Mee eens. Eigenlijk kunnen alleen mensen die en VMBO en Havo hebben gedaan hier goed over oordelen en ik geloof nooit dat dit bij iedereen die commentaar heeft het geval is. Beetje uit de hoogte doen omdat je Havo doet. :’) Wie pretendeer je wel niet te zijn om te denken dat je op basis van een cijferlijst en een beginpost kunt oordelen of iemand Havo aan kan of niet? Haha. Sorry, maar hier kan ik dus echt slecht tegen.

Ik heb trouwens wel een cijferlijst maar ik studeer, dus ik krijg per vak 1 cijfer en dan is het vak afgerond. Sta voor de meeste vakken rond de 7 a 8 behalve voor Staatsrecht, maar dat vond ik ook gewoon zo’n saai vak.

‘Walgelijke vooroordelen?’

Ik doe zelf de havo en ik heb heel erg veel mensen in mijn klas zitten die twee jaar terug vmbo examen hebben gedaan. Die halen vaker betere punten dan mij :stuck_out_tongue:. Waarom zou zij het dan niet halen? Het is alleen een beetje jammer dat wiskunde nu weer verplicht wordt :’).

Maar goed je kan nog altijd via MBO naar het HBO gaan als iemand dat wilt.

Eensch met het bovenste
En heujjjj ik had juist heel goed voor Staatsrecht haha. (oke ik had Staats&bestuursrecht) Maar sta ook gemiddeld tussen de 7 en 8.