Jouw body&fit bestelling + reviews!

Ik weet niet of hier vraag naar is, maar ik kan het proberen!
2 jaar geleden heb ik body&fit ontdekt en voor het eerst een bestelling gedaan. Ik heb heeel lang niet meer gesport en ben nu weer een tijdje bezig in het buitenland. Over precies 4 weken kom ik thuis en daar wacht mijn bestelling van Body&Fit op me!
Ik vind de site heeerlijk, kan me er serieus uren op vermaken en dat je ook nog is een cadeautje mag uitkiezen is natuurlijk extra leuk.
Ik vond het alleen wel heel moeilijk wat me nou lekker leek, wat nou precies goed is want ze hebben zooooveel.
Ik dacht, misschien is het leuk om hier je bestellijstje/favoriete producten en reviews te posten. Ik kan maar 1 product reviewen en dat zijn de eiwitshakes isolaat perfection in de smaak banaan. Normaal ben ik gek op banaan maar gadver wat was dit vies. Ik had een pot van 71 shakes en ik vond ze echt ontzettttend ranzig.
Maar goed, mijn tweede bestelling in Nederland wacht dus op me en die kan ik dus over 4 weken reviewen. Wat ik besteld heb:

• fitness handschoenen deluxe €5,90
  • shakebeker mini pink €1,65
  • chocolate syroop €3,50
  • pure cacao nibs €3,90
  • pure kokosblokjes €3,90
  • Whey isolaat chrispy 2x €7.00
  • omega-3 chia & lijnzaadmix €2,49
  • naturel pindapasta crunchy €2,50
  • pure speltmeel €2,90
  • smart protein pannekoekenmix €3,90
  • muscle muesli chocola 2x €5,80
  • smart protein shakes strawberry milkshake 14 shakes €7,90
  • body&fit rugzak roze €1,95
  • shakebeker donkerblauw €3,75
  • natural flavouring caramel €4,90

Cadeau: roze salade shake beker.
Totaalprijs €61,94

Ik ben het meest benieuwd naar de pindapasta en muesli denk ik!
Wat moet ik de volgende keer uitproberen? En welke smaak van eiwitshakes vinden jullie het lekkerst?

Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst.

1 x Smart cooking spray
1 x Whey Perfection
1 x Protein Pancake Mix

En dan krijg je er een body & fit maatschep bij + een proefverpakking whey, daarvan heb ik de Clean Whey Sachet gekozen.

Ik ben benieuwd :upside_down_face: Als het goed is komt het morgen binnen, maar weet niet of dat ook in het weekend geldt.

Ik ben heel tevreden over isolaat perfection: vanille. Dat doe ik altijd door mijn havermoutpap en dat maakt het perfect!

Daarnaast kan er geen pindakaas op tegen de pindapasta. Zowel de crunchy als de normale variant: ik eet ALLEEN maar de pindapasta van body&fit shop. Zóveel lekkerder en puurder dan supermarkt-pindakaas.

De clean proteinbars vind ik echte aanraders. Ik vind ze niet duur voor de reep die je krijgt, aangezien het dus wel betere ingrediënten zijn vergeleken met andere eiwitrepen.

En tsja, de questbars. Tot nu toe: s’mores, cookie dough en pumpkin pie geprobeerd, en alle drie aanraders. De pumpkin is totaal anders, maar écht een traktatie. Daar kan zelfs een chocolade reep niet tegenop!

Ik koop ook wel eens rozijnen, gebroken lijnzaad of moerbeien, puur omdat ze goedkoper zijn.

Vroeger kocht ik hier echt álles haha. Tegenwoordig gebruik ik bijna niets meer, alleen uit gemakzucht. Maar een paar producten vind ik nog steeds fijn óf wil ik heel graag hebben:

• De bowlingbag. Vorig jaar een keer gekocht, en ik vind 'm superchill omdat ie heel groot is én helemaal niet duur. Ik heb de donkerblauwe en gebruik 'm nog steeds vaak als ik veel mee moet nemen of bijvoorbeeld op vakantie ga.

• Questbars. Ik breek er helaas veel te vaak mijn beugeldraadje op af, anders zou ik ze dagelijks eten. Favorieten: pumpkin pie, raspberry cheesecake en peanutbutter jelly.

• Smart protein, en dan het liefst de variety box. Portieverpakkingen dus makkelijk meenemen, veel keus en lekker vullend. Ik gebruik bijna nooit whey, maar áls ik het doe vind ik deze fijn omdat het ook echt vult.

• Lifting straps. Voor die maximale deadlifts. Ik gebruik ze amper, maar ze kosten ook geen drol bij B&F en ik vind ze toch wel erg fijn om te hebben.

• Vitamine D, visolie capsules en magnesium. Van die essentials die ik altijd nog even in mijn mandje gooi. Inmiddels heb ik een jaarvoorraad :’)

• Bovenaan mijn wishlist staat de knalroze 6pack bag. Een mealpreptas, zodat je eten lekker koud blijft en je geen risico hebt dat je bakje open gaat en je de pastasliertjes uit je tas moet vissen. Heel mooi, heel praktisch, heel duur. Helaas.

• Ik ben heel erg verliefd op de nieuwe Under Armour women spullen, maar ik heb teveel sportkleding dus ik mag het niet kopen van mezelf. Maar ik denk dat ik de shorts wel een keer ga uitproberen :slightly_smiling_face:

Ik heb laatst voor het eerst besteld!

• Smart protein ice cappuccino (vind ik erg lekker, smaakt redelijk naar ijskoffie. Had er ook een proefzakje aardbei bij maar die vond ik heel vies, heel chemisch)
  • Koolhydraatarme fettucini (ik had eerder al eens zero pasta/noodles van de action geprobeerd, dit smaakt hetzelfde. Niet echt lekker, beetje rubberachtig maar een hoop saus en vulling maakt t al snel beter; qua calorieën erg handig als je een schransdag hebt gehad haha)
  • Super food rijstwafels (erg lekker!)
  • Shakebeker (de goedkoopste van 1,65, prima ding)

Ik gebruik de shakes eigl alleen als ik erg intensief heb gesport maar ze bevallen me wel. Als ze op zijn ga ik denk ik een nieuwe bestelling doen!

Leuk/lekker allemaal! Ik denk eraan om inderdaad nog quest bars te bestellen. Maar ik vind het zoooo duur. Dus welke smaak moet ik bestellen want wil geen spijt krijgen…

Ik gebruik de perfection bars van body&fit, ik heb eigenlijk standaard de chocolade of de witte chocolade en ik vind de super. Verder heb ik ook whey, maar dat gebruik ik alleen als het niet anders kan want ik ben niet zo van shakes. Quest bars zou ik ook erg graag willen, maar ze zijn inderdaad super duur en ik zou het heel zonde vinden iets te bestellen voor die prijs wat ik niet lust dus ik lees nog even mee over welke smaken worden aangeraden haha. :grinning:

ik heb 1x iets besteld pas geleden, en 2x via marktplaats over gekocht puur uit geldnood.

• pindakaaspoeder
  • waldenfarm caramel
  • whey aardbeien smaak
  • zn verpakking met verschillende whey smaken
  • 1,5 doos smartbar caramel
    -doos smartbar vanille almond
  • omega 3,6,9
  • 2 dozen whey pannenkoekenmix

Een aantal dingen die ik in huis heb:

• whey perfection banaan: de smaak is wel te doen, maar ik gebruik het alleen als ik echt te laag in m’n eiwitten zit… Ik heb het één keer door m’n havermout gedaan, maar dat was zo smerig… dus vooral niet doen haha
  • smart cooking spray: is echt ideaal!
  • Multivitamine en vitamine D capsules
  • Cacaopoeder: nog nooit gebruikt eigenlijk, maar het is denk ik wel ideaal om mee te bakken!
  • Natural Flavouring Mint: ook nog nooit gebruikt, maar ik ben ook niet zo’n fan van mintsmaak. Ik heb ook geen idee waar ik deze smaak bij zou kunnen gebruiken …

Ik wil sowieso nog de pindapasta een keer bestellen, daar hoor ik alleen maar positieve dingen over. En ik ben ook wel benieuwd naar die verschillende eiwitrepen…

Ik twijfel heel erg om wat te bestellen, maar aangezien jullie al ervaring hebben met Body&Fit vraag ik het hier. Merken jullie resultaat met het sporten?

ik heb een periode veel besteld en dus gebruikt qua eiwitrepen en eiwitshakes, maar ik merkte geen verschil! je kan prima sporten met een gezond voedingspatroon en je hebt dus niet per se die supplementen nodig

Nee, in de tijd dat ik nog echt veel whey/BCAA’s/repen etc gebruikte merkte ik juist vrij weinig resultaat. Niet omdat de producten niet goed zijn, maar omdat ik geen idee had van wat mijn lichaam nodig had en hoe ik moest eten. Nu ik me daar meer in verdiept heb en beter weet wat ik moet eten, gebruik ik juist bijna geen eiwitsupplementen etc meer, omdat ik nu prima vooruitgang boek met enkel goede voeding. Questbars vind ik gewoon lekker, maar doen niet per se meer voor mijn lichaam dan bijvoorbeeld kwark met banaan. Van de vitamines die ik gebruik merk ik wel positieve dingen: de vitamine D helpt om me minder futloos te voelen en de magnesium gaat spierkrampen tegen.

Ik gebruik de smart proteïne in de smaak chocolade. Deze mix ik met rijstenmelk en drink ik als ontbijt. Heb nu ook de nieuwe smaak banaan toffee besteld, maar nog niet geproefd. Heb ook de vitamine D pilletjes, omdat ze goedkoop waren haha. Ik heb ook die daily shots besteld, een energy drankje maar dan een shotje met weinig calorieën. Ik vind de smaak echt mega goor, en het werkt niet meteen, later wel even, maar ik vind het geen aanrader.

Vroeger kocht ik ook standaard mijn spullen bij Body & Fit, maar sinds dat schandaal met de labels (er zat daadwerkelijk minder eiwit in dan op het label stond en meer suiker etc.), ben ik overgestapt op een professionelere leverancier.
Kloppen de labels tegenwoordig wel weer?

De protein pancakes vond ik echt niet lekker :flushed: Nu doe ik er pindakaas op en is het wel te doen. Ik eet ze echt alleen maar omdat er veel eiwitten in zitten en het goed vult als ontbijt, maar qua smaak vind ik het geen aanrader haha

Die supplementen die ze allemaal verkopen, die ‘fatburners’ bijvoorbeeld, dat is toch eigenlijk te mooi om waar te zijn? Of hebben jullie er ervaring mee dat je echt meer energie, minder hongergevoel etc. hebt? Het lijkt me sowieso dat dat het jojo effect geeft, maar ik ga binnenkort op vakantie en heb eigenlijk net dat laatste duwtje nodig :’)

Je geeft zelf eigenlijk het antwoord al… Bovendien hebben veel fatburners vervelende bijwerkingen, denk aan trillen (door de hoge dosis cafeïne), brandend maagzuur etc. Zelfs toen ik in de winkel van B&F vroeg of het nu echt iets deed gaf de medewerker toe dat het niet veel verschil zou maken.

@ChickWithGuns vindt jij de whey of smart protein beter vullen?

Jammer haha! Had gehoopt dat er toch eentje tussen zou zitten, dankje voor je antwoord :slightly_smiling_face:

Ik heb ze een tijdje geprobeerd, puur om te kijken wat mijn lichaam er mee deed. Ik merkte dat ik wat meer energie had en iets makkelijker door kon gaan tijdens cardio. En had toch ook wel minder honger. Maar er waren uiteindelijk meer na- dan voordelen. Ik werd prikkelbaarder en down als ik terugkwam van het sporten of die dag niet sportte. En sowieso een onrustig gevoel. Ik trilde niet gelukkig. Dus ik zou het niet aanraden verder. En uiteindelijk werkt het geen wonderen :stuck_out_tongue: (niet dat ik dat verwachtte van te voren)