Ik weet niet of hier vraag naar is, maar ik kan het proberen!
2 jaar geleden heb ik body&fit ontdekt en voor het eerst een bestelling gedaan. Ik heb heeel lang niet meer gesport en ben nu weer een tijdje bezig in het buitenland. Over precies 4 weken kom ik thuis en daar wacht mijn bestelling van Body&Fit op me!
Ik vind de site heeerlijk, kan me er serieus uren op vermaken en dat je ook nog is een cadeautje mag uitkiezen is natuurlijk extra leuk.
Ik vond het alleen wel heel moeilijk wat me nou lekker leek, wat nou precies goed is want ze hebben zooooveel.
Ik dacht, misschien is het leuk om hier je bestellijstje/favoriete producten en reviews te posten. Ik kan maar 1 product reviewen en dat zijn de eiwitshakes isolaat perfection in de smaak banaan. Normaal ben ik gek op banaan maar gadver wat was dit vies. Ik had een pot van 71 shakes en ik vond ze echt ontzettttend ranzig.
Maar goed, mijn tweede bestelling in Nederland wacht dus op me en die kan ik dus over 4 weken reviewen. Wat ik besteld heb:
- fitness handschoenen deluxe €5,90
- shakebeker mini pink €1,65
- chocolate syroop €3,50
- pure cacao nibs €3,90
- pure kokosblokjes €3,90
- Whey isolaat chrispy 2x €7.00
- omega-3 chia & lijnzaadmix €2,49
- naturel pindapasta crunchy €2,50
- pure speltmeel €2,90
- smart protein pannekoekenmix €3,90
- muscle muesli chocola 2x €5,80
- smart protein shakes strawberry milkshake 14 shakes €7,90
- body&fit rugzak roze €1,95
- shakebeker donkerblauw €3,75
- natural flavouring caramel €4,90
Cadeau: roze salade shake beker.
Totaalprijs €61,94
Ik ben het meest benieuwd naar de pindapasta en muesli denk ik!
Wat moet ik de volgende keer uitproberen? En welke smaak van eiwitshakes vinden jullie het lekkerst?