Jouw beste idee van Nederland!

Ik zat net het beste idee van nederland te kijken, en dacht; zo iets is eigenlijk heel simpel om te bedenken… zonder dat je het eigenlijk door hebt.

Dus mijn vraag is of er hier mensen zijn die ook een keigoed idee hebben?!
Dat kan een ingewikkeld technisch idee zijn, maar ook lekker simpel.

Stom voorbeeld: ik was een keer op het strand en toen ging ik met een vriendin onze voeten helemaal in et zand begraven bij de zee zeg maar, en helemaal insmeren haha dit klinkt echt dom, en daarna afspoelen met water. Dan zijn je voeten daarna echt super zacht!

Nouja ik zou zeggen wees creatief en brand los.

dit soort dingen, het is niet mijn idee maar wel erg handig!
http://www.youtube.com/watch?v=G0btb_lqe5k
lipverzorgings filmpje van beautygloss (dmv een flesje water)

Ik studeer tandartsassistente en ik wil hierna tandheelkunde gaan doen. Ben wel net begonnen, maar denk dat er een grote kans is dat ik daar graag iets voor wil uitvinden. Wat weet ik nog niet :flushed: Ik klink nu als een genie maar dat ben ik niet.

Dat vertel ik niet hé… :smirk:

hoppa omhoog

gratis openbaar vervoer :grinning_face_with_smiling_eyes:

yeaaaaaaaah :metal:

Ik heb het gister ook gezien, ik vond dat meisje met dat ‘herdenkingshart’ zo ontzettend lief! Maar wel beetje logisch dat ze niet door is.

Zonnebril lenzen, maarja er zal vast wel een of andere gast komen die het gaat uitvinden dus hoef ik er niet mee te komen naar zo een programma x]

hahaha oke heel dom, ik las: herden-kingshart. vraag niet waarom :crazy_face:
maar die was echt lief ja! ook wel slim bedacht vind ik, maar het is niet echt het beste idee van nederland nee.

Een bh, met een zakje erin voor je telefoon, als je geen broekzakken hebt.
:metal:

You go girl! :headbang2

Mijn vriend en ik hadden de boterstick bedacht, een prittstift maar dan met boter erin zodat je makkelijk op je werk zonder mes boter kan smeren. Oke achterlijk, ik dacht dat het al bestond.:'3