jouw beauty-geheim

hebben jullie een beauty geheim?
het hoeft natuurlijk niet echt een geheim te zijn maar
mag ook gewoon een tip oid zijn.

die van mij:

honing op je puistje doen voor het slapen, de volgende dag is het al een stuk minder!

trekzalf
dat vieze zwarte spul, op een puistje oid doen voor je gaat slapen, pleister eroverheen en de morgen erna is ie bijna weg!

(werkt ook voor andere bultjes enzo, het trekt al het vocht eruit)

Het is toch niet goed om je wimpers te krullen? ^

Het is niet goed om je wimpers te krullen als je al mascara op hebt, dan kunnen ze sneller breken.
Verder lijkt het mij niet slecht.

Ik haal altijd met nachtcreme mijn make-up eraf en als ik een koortslip heb smeer ik hem in met zinkzalf! en ipv scheergel gebruik ik gewoon conditioner om mn benen te scheren wordt het bij mij veel zachter van en is gemakkelijker in gebruik.

1,5 tot 2 liter water drinken perdag is echt goed voor je huid. Als ik een paar dagen geen water drink, krijg ik puistjes

• Goed slapen
  • Make-up voor het slapen afhalen
  • Water drinken
  • Gezicht goed schoonhouden
  • Je gezicht niet dicht plamuren

-Soms wat vaseline op de wimpers doen (worden ze sterker/langer)
-Kokosnootolie in het haar doen, even laten zitten en je haar wassen
-yoghurt masker!!! werkt heel goed voor zuivere huid :’)

Ik was mijn haar met de boterlijn van Becel om mijn haar mooi glanzend te krijgen.

Ik ook! Het is gewoon zo fijn. Mijn benen lijken er ook zachter van te worden :’) En minder droog, waardoor ik minder vlekjes op mijn benen krijg :grin: Ook lijkt het alsof mijn stoppeltjes minder hard aanvoelen.

Als ik een rijpe puist heb (sorry voor de ranzige verwoording) dan maak ik hem open met een tissue, dep er daarna iets op met een hoog percentage alcohol zodat hij uitdroogt en smeer er daarna Sudocrem (zinkzalf) op, de volgendd dag is hij bijna weg.