Jouw agenda 2011-2012

Jaja de nieuwe agenda’s zijn er weer
http://www.bruna.nl/is-bi…ca_reeks%253dschoolagenda ( chek ze hier allemaal)
En ik ben benieuwd Welke vind jij nou het ubersuperste ? Ik heb mijn keuz al gemaakt ik ben voor
Glee agenda (L)

Oke dit is écht te vroeg.

Haha :'D Ik moet m’n examens nog maken. Hallo, we zijn nog wel even op school hoor?

Ben ik nog niet echt mee bezig. Wel met andere dingen voor volgend jaar (tas, outfit - ik draag elk jaar wat andere dingen in de eerste weken, gewoon een gewoonte - en dat soort dingen). Ik heb eigenlijk al bijna vakantie, nog maar iets van twee maandjes! Wow. :astonished:

Woooow. Dat is wel heel erg vroeg!

Té vroeg. Serieus.

my life is sweet beauty denk ik, maar het hangt van de inhoud af.

van de 1e klas: minnie mouse en dasy duck
van de 2e klas: disney cuties
van de 3e klas: diary <== ik ben er echt blij mee.

ook met de andere agenda’s die ik had, geen spijt dus. alleen voor volgend jaar wil ik iets moois en schattigs.

Ik neem sowieso agenda van Aniway!!
maar om hier nou een topic over te maken :’) het is wel errug vroeg he!

Ze hebben wel leuke, die van Girlscene, Hitkrant, Babette en My Life Is Sweet vind ik echt leuk! Over een maandje/anderhalve maand moet ik maar weer inkopen gaan doen.

Achja vorig jaar had ik oook in meivakantie agenda en die maandag ernaa was die gene al weg

ik heb altijd een jaaragenda dus ik hoef pas eind december een nieuwe te kopen. Ik heb van die hema die zijn lekker klein.

ik denk dat ik yes/style neem…

ok, ik denk dat ik hier de enige ben die druk maakt om een agenda xD

Ik maak me meer druk over of ik wel of niet volgend jaar naar 5 vwo kan dan over mijn agenda in 4 vwo (als ik het niet haal) of toch 5 vwo.

Als ik nu zou moeten kiezen ga ik voor die van:

Olilily,
Esprit,
Blond of
Pip.

Ik denk dat ik er weer gewoon eentje van de hema neem.
Heb er nu ook zon een, en hij ziet er nog goed uit.
Had in de eerst eentje van Paul Frank volgens mij of ieder geval het leek daar op.
in de tweede die van de hitkrant.
Derde van Judith Osborn (ofzoiets)
En nu van de hema =]

dat bedenk ik pas in de zomervakantie xD

Daar ben ik echt nog niet mee bezig haha :'D
Maar ik ga toch even kijken.
Afgelopen jaar heb ik een zelfontworpen ‘Fashion’ Agenda van de Hema gebruikt, misschien doe ik dat dit jaar weer. =)

woow, wat vroeg;p
Maar die van blond en girlscene zijn wel heel erg leeuk<3

eerst het schooljaar door komen. Dan eerst vakantie. Dan die maandag als de ‘school’ weer begint ga ik kijken ;p kijken wat over is