Jouw afvalperiode

-Als hier al een topic over is mag er een slotje op-

Ik heb een paar vraagjes:

1. Hoeveel kg ben je afgevallen?
  2. Waardoor ben je afgevallen?
  3. Hoelang heb je hier over gedaan?
  4. Wanneer begon je het te merken? (hoelang was je toen bezig)

Bedankt xx :slightly_smiling_face:

1: 27 kg
2: 1200 cal per dag en 1 uur pd sport
3: een jaar of anderhalf
4: na een week viel ik al een kilo af.
Dit is te snel gegaan inderdaad

volgens mij is er al een topic over maar voor jou:

1: 8 kilo
2: sonja bakker
3: te lang ( een half jaar)
4: nog niet

ik ga tot de 20 kilo :frowning_face:

1. Hoeveel kg ben je afgevallen? 12 kg
  2. Waardoor ben je afgevallen? door bijna niets te eten (slechtste manier ooit…)
  3. Hoelang heb je hier over gedaan? 3 maanden
  4. Wanneer begon je het te merken? (hoelang was je toen bezig) 3 weken

Daarna ben ik door eetbuien (logisch gevolg van niets eten) weer 13 kg aangekomen. Daarna ben ik op een gezonde manier (meer sporten, 3 hoofdmaaltijden en 2 a 3 tussendoortjes) weer 4 kilo afgevallen en ben nu zo goed als tevreden! :slightly_smiling_face:

1 6 kilo
2 Gewoon gezond eten en je er niet te druk over maken!
3 2 maanden
4 Ik krijg al veel complimenten zelf zie ik het niet erg =)

Was vorig jaar met het afvaltopic 5 kilo afgevallen maar die zaten er ook zo weer aan… Nu wil ik nog 10 kilo afvallen dan ben ik tevreden =)!

Ik heb een paar vraagjes:

1. Hoeveel kg ben je afgevallen? 9 kilo
  2. Waardoor ben je afgevallen? bijna-eetstoornis :grimacing:
  3. Hoelang heb je hier over gedaan? 4 maanden?
  4. Wanneer begon je het te merken? (hoelang was je toen bezig) Na een maand denk ik, ik kreeg het kouder, voelde me niet goed enz.
  1. Hoeveel kg ben je afgevallen? 7 kilo
  2. Waardoor ben je afgevallen? Door het gevoel van eenzaamheid, controle willen hebben en me heel onzeker voelen.
  3. Hoelang heb je hier over gedaan? pff, al meer dan 2 jaar bezig met eten. het echte afvallen is denk ik in ongeveer 2 a 3 maanden gegaan.
    na een paar weken al wel. Moe, hoofdpijn, duizelig. én het altijd koud hebben.
  1. Hoeveel kg ben je afgevallen? Bijna 6
  2. Waardoor ben je afgevallen? In eerste instantie gezond eten (Slankie ipv hagelslag en appel ipv chocola) want ik sport al heel veel. De laatste 2,5 kilo omdat ik de griep kreeg (:
  3. Hoelang heb je hier over gedaan? sinds 10 januari, dussem, 3,5 week?
  4. Wanneer begon je het te merken? (hoelang was je toen bezig) Ik krijg complimenten maar ik merk het zelf nog niet echt, het verschil. Ben stiekem bang dat het spiermassa is dat verdwenen is omdat ik de laatste tijd ook niet heel veel heb gesport ivm proefwerkweek en ziekte dus. :confused:
  1. weet ik niet , ik weeg me niet.
  2. gezond eten, verstandige keuzes maken en sporten!
  3. ik ben nu sinds 1 november bezig
  4. mijn broeken werden te groot :slightly_smiling_face:

1: 14 kilo
2. door een eetprobleem, het eerste deel ging nog wel redelijk gezond maar op een gegeven moment sloeg het gewoon een beetje om
3. Van februari 2010 tot augustus 2010. Da’s een beetje snel ja.
4. Mijn broeken werden 3 maten te groot, ik kreeg het koud, haren vielen uit, etc.

Overigens is inmiddels ben ik alweer 10/11 kilo aangekomen. Die andere zullen er ook wel weer aankomen, uiteindelijk was het dus allemaal voor niks (:

1: 15 kg(ik ben pas op de helft…)
2: minder eten, meer sporten!
3: een jaar, onder begleiding van het ziekenhuis!
4: mijn broeken leken echt op zwerverbroeken, in mijn blazer konden er opeens 2 mensen in, kortom alles werd te groot.

1. Hoeveel kg ben je afgevallen?
    ongeveer 12
  2. Waardoor ben je afgevallen?
    door ‘gezond’ eten. Ik at altijd superveel snoep/koek/chips etc. en dat at ik toen niet meer. Maar mijn lijstjes waren bij altijd rond of onder de 1000 kcal, niet gezond dus.
  3. Hoelang heb je hier over gedaan?
    half jaar ongeveer
    al na een paar weken want als je opeens geen chips en koek enzo eet is dat natuurlijk een hele verandering :stuck_out_tongue:

Ik ben van maat 42 naar 38 gegaan :grinning: Super blij mee!