Jouw afknappertjes?

Ben benieuwd hahaha. Ik zat zelf net met een heel leuk iemand in de bus, het was kei druk dus we zaten naast elkaar maar en beetje te kletsen, dus op gegeven moment nummers uitgewisseld, maar toen werd hij dus gebeld door iemand en hij was kei erg aan het schelden ‘’ ja die bus was kankerlaat’ ‘neeik kan godverdomme niet’ dus daar ben ik al snel op uitgekeken :’)

Afgelopen Woensdag toen ik met een vriendin uit ging in Kroatië. Er was een jongen, ontzettend knap, maar toen die ging dansen, oh jeetje. Heftig.

als die iniet lekker ruikt (A)

Oh ja, wat jij zegt heb ik ook. :'D En ook als iemand uit z’n mond stinkt… eeew.

dubbel…

maar dat is vet zielig, kunnen dansen is toch niet nodig in een relatie.

Slechte hygiëne, en inderdaad als hij in elke zin het woord kanker moet verwerken -.-

Klefheid en als ze schelden met kanker, en als ze blowen

ik heb wel eens gehad dat ik een gesprek voerde met een kapper in een kapsalon. redelijk boeiend, we hadden het over van alles!
en inneens begon hij over zijn motorliefde, nou we hebben wel een half uur daarover gepraat. zegt 'ie ik moet je nu wat vertellen maar echt niemand weet dit! ik dacht yes eindelijk spanning en sensatie. ging het uiteindelijk weer over die motor o.o

Als ze niet goed verzorgd zijn, slechte hygiëne dus en als ze (té) arrogant zijn

als ze eten als een boer vind ik dat ook best een afknapper, en scheten en boeren laten, tja jongens he…

arrogantie & egoïsme!

daar kan ik dus echt niet tegen hé… :face_vomiting:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/waar-knap-jij-op-af-...bij-een-jongen-92719.msg2654636.html#msg2654636