Journalistiek

Heeee,
Zijn er mensen die journalistiek doen, zoja waar doen jullie de opleiding en wat voor richting gaan jullie op. Alvast bedankt ;p

xx iris

Ik studeer Journalistiek op de Fontys in Tilburg. Ik ga nu naar het tweede jaar. Begin derde jaar ga je pas medium kiezen :slightly_smiling_face: Ik denk dat ik dan tijdschrift kies, maar dat weet ik nog helemaal niet zeker.

Waar wil je gaan studeren?

Kben pas 14, dus moet nog lang wachte ;p maar ik ben al wat aan het rondkijken. Ik wil ook iets gaan doen met modetijdschriften maar voor mode kan je geloof ik niet naar Tilburg. Voor wat voor soort tijdschrift wil je dan gaan werken?
x

up

er bestaat niet zoiets als de richting ‘modejournalistiek’ dacht ik. Ik wil later denk ik inderdaad voor een meiden/vrouwentijdschrift gaan werken als Grazia of Viva. Ik weet zelf ook nog niet hoe alles in elkaar zit nog. Maar je kunt in principe voor allerlei media gaan werken :wink:

okee dankjewel ;p

Ik wil ook graag Journalistiek studeren, en dan ook het liefst in de richting ‘‘vrouwenbladen’’.

(Ik wil dat eigenlijk in Frankrijk gaan doen, maar ik heb geen idee of dat kan :relieved:)

ik zou dat graag willen alleen ik heb geen idee wat je allemaal zou kunnen bereiken met journalistiek.
iemand?

De school voor journalistiek in utrecht? voor hbo.
zelf lijkt dat me ook wel leuk, ik wil die kant op/ de kant van schrijven op. Maar ik wil naar de universiteit en dan communicatiewetenschappen ofzo doen. maar ja dat denk ik nu :stuck_out_tongue:

ik ook :d alleen dan niet in frankrijk xD

ik begin volgend jaar in tilburg…

ik wil of schrijvend doen of voor tv zoals lauren verslaat ofzo dat lijkt me heel gaaf

haha, dat kan xD

ik ben ook 14 en wil ook iets in journalistiek gaan doen.
maar welke kanten kun je dan allemaal op?
waarschijnlijk wil ik (net zoals de meeste anderen hier) iets voor een tijdschrift gaan doen, maar ik wil ook graag weten wat je nog meer kunt doen in die richting.