Journalistiek studieboeken te koop

Ik verkoop mijn studieboeken van de opleiding Journalistiek.

Toen ik begon aan de opleiding (Schooljaar 2014-2015) was dit de boekenlijst die je vanuit school moest bestellen, deze zal er hoogstwaarschijnlijk komend jaar hetzelfde uitzien.
Het enige wat eventueel kan verschillen zijn de drukken van bepaalde boeken, maar hierover durf ik met zekerheid te zeggen dat die verschillen zo klein zijn dat je het met deze boeken prima moet redden. Om het jullie makkelijk te maken zal ik hieronder een link plaatsen van de RAAK-site. Dit is de studievereniging van de opleiding Journalistiek, waar school je naartoe verwijst als je de boekenlijst ontvangt. Op deze site zul je de boeken dan ook als pakket kunnen bestellen.
Ik verkoop alle boeken die je daar op de site kunt aankruisen met uitzondering van het Basisboek Recht. Als je op de site kijkt, zie je dat als je alle boeken die ik momenteel verkoop aankruist, je op een bedrag van 405 euro uitkomt. Omdat je het via de studievereniging besteld krijg je nog korting waardoor je zou uitkomen op een totaal bedrag van 382 euro.

Momenteel bied ik mijn pakket aan voor 300 euro.
Het enige boek dat je nog los moet bestellen is het boek Basisboek Recht, maar ook als je deze nog los zou moeten kopen kom je op deze manier voordeliger uit.
Ik hoor graag of iemand interesse heeft :slightly_smiling_face:

Link naar de Raak-Site: https://raak.itdepartment.nl/boekenlijst/BL014638/2014