Jou top 5 meest leuke/romantische/engste/ whatever filmmomenten

Holla !

Wat is jou top 5 van meest memorabele film momenten ?
Dit kan zijn omdat je het gewoon een goede scene vindt, goed geacteerd, heel romantisch, heel eng, heel grappig of leuk, dat je er echt uren lang nog om hebt zitten lachen.
(ze hoeven niet per se van hoog naar laag bij wijze van spreken )
Mijn top 5 :

1. De serenade van patrick aan cat in 10 things I hate about you
  2. de reis met de schildpadden in finding nemo
  3. Het stukje met de pinguins van ‘just wave and laugh boys, just wave and laugh’ uit madagaskar
  4. Het stukje uit the holiday waar ze gaat vertrekken terug naar amerika maar dan gaat huilen en terug gaat naar die man.
  5. De scene voordat de vrouw doodgaat in finding neverland. Waar ze naar ‘neverland’ toegaat.

Oké die vind ik moeilijk :confused:

1. Alle conversaties tussen Harry en Dumbledore, Harry Potter 1 t/m 7
  2. Cloud Atlas. De hele film :'D
  3. Het eind van Lord of the Rings
  4. Het moment waarop James McAvoy aan twee haken wordt opgehangen in the Last King of Scotland
  5. Het eind van The Dark Knight.
  1. De eindscene van Nuovo Cinema Paradiso, beste laatste scene van een film ooit :stuck_out_tongue:
  2. De scene met Jake’s ex-verloofde in The Blues Brothers, daar krijg ik iedere keer helemaal de slappe lach van.
  3. Elaine’s bruiloft in The Graduate, de grappigste bruiloft ooit xD
  4. De 36…37 dialoog uit Clerks
  5. De Say What Again scene uit Pulp Fiction/de vliegtuigscene uit Almost Famous
    Behalve nummer 1 zijn het allemaal grappige momenten :stuck_out_tongue:
  1. Het einde van Monsters inc., waar Sully Boo weer ziet.
  2. De rest weet ik zo eigenlijk niet. :’)

up

1. Forrest Gump, als Forrest erachter komt dat Forrest jr. zijn zoon is.
  2. Narnia Lion, Whitch and Wardrobe, Als de kinderen gekroond worden als Kings & Queens.
  3. The Horse Whisperer, Als Grace, weer op haar paard rijdt.
  4. Titanic, Het feest benedendeks.
  5. Pride and prejudice, Als Lady Cathrine the Bourgh bij de familie Bennet thuiskomt.