Jou raarste klasgenoot/Collega..

Hee ,
hier kun je wat kwijt over jou vroegere klasgenoot of collega

Ik zat in de 1e bij een meisje in de klas die was gewoon bijna elke dag stoned. niet alleen buiten school maar ook op school haha we lachten ons kapot om haar. ze was bijna nooit op school de laatste dag dat we haar hebben gezien was in de klas ze was super chagarijnig en toen de leraar daar wat op aan merkte begon ze te flippen heeft het digibord kapot gemaakt door er met een viltstift hoer op te schrijven en is boos van school weggelopen =P

jullie ook wel eens wat mee gemaakt met je klasgenoot/collega ?

Vind dat niet grappig maar eerder verontrustend.

Ik heb geen rare klasgenoten. Ik ben zelf raar genoeg :slightly_smiling_face:, dus let er niet op hoe raar of vreemd andere mensen zijn.

Idd.

Ik let wel op hoe raar anderen zijn, maar ik ben inderdaad wel wat van mezelf & vrienden gewend :’). Wij zijn juist de raarsten van de klas.

haha wij ook, we liggen de hele dag in een deuk om dingen die andere mensen niet snappen XD gewoon te grappig soms

Het is trouwens ‘jouw’

mijn vriendin en ik, for sure. Niemand snapt ons, als wij praten gaat het over dingen die andere niet kennen. en het gaan dan echt supersnel. Maar zó grappig.

Naja rare mensen… Er is 1 jongen in me klas die zeg maar nooit een vriendin heeft enzo, maar toen waren we zeg maar een weekendje weg met de klas. En we gingen daar zwemmen en toen ging die onder water kyken naar onze ‘delen’ met een duikbril…

mijn klas zit echt vól rare mensen, onvoorstelbaar gewoon.

dan zitten wij vast in dezelfde klas :’)
ik denk dat ik als een van de geksten wordt gezien, maar mijn vriendinnen kunnen er ook wat van.

Vorig jaar deed een meisje in de aula kut tegen een jongen die al jaren gepest wordt door haar (ze zitten allebei bij mij in de klas), en die kerel pakt een stoel op en kletst m gewoon tegen dr kop aan. :’) Het was zielig voor haar, maar het is nu wel over.

Ik denk ik een van die rare mensen ben.

Haha ik & mijn vriendinnen zijn ook bestwel vaag, maar echt, onze klas zit vol met van die rare mensen, supergezellig (:
De enige die ik echt een beetje raar vind is de autistische jongen die tijdens de les onder zijn shirt en in zijn broek (en onderbroek :S) zit. En de andere autistische wanna-be gothic persoon.