Jou perfecte garderobe!

Stel in dit topic je droom garderobe samen!
De mijne:

• 5 paar verschillende jeans
  • 5 jurkjes
  • Wat basic shirtjes en cardigans
  • Vééééél accesoires
  • Schoenen kun je nooit genoeg hebben
  • 6 Lingere setjes
  • En veel apartere items.

Wat jullie?

oneindig veel kleren, alles in 10 kleuren. alles in een inloopkast.

Gewoon alles van mijn favo winkel de Dominia in een inloop kast gepropt lijkt me geweldig :3

ik heb meer kleding dan jou perfecte garderobe
maar als ik mijn kleding e.d. in een inloopkast zou kunnen plaatsen en nog van dingetje koop die ik echt nog wel ben ik tevreden.
mijn huidige garderobe is ook bijzonder gaaf vind ik zelf hahaha,

Een aparte kamer voor al mijn kleding en ik heb allemaal mooie jurkjes met ouderwetse sieraden en zonnebrillen. Torenhoge pumps en mooie broches en kousjes en leggings, cardigans, tassen, parels, andere sieraden en bij elkaar is het een gigantische mix van vroeger. Hoge taille, nude tinten, rozen, parels, glinsterdingen, groen
Lijkt me geweldig

en schoenen in alle soorten en kleuren
:grinning_face_with_smiling_eyes:

VEEL broeken, zodat je altijd een hele stapel hebt om uit te kiezen, en niet hoeft te hopen dat je enige leuke broek is gewassen.
Heel veel shirtjes in bruin/wit/zwart/donkerblauw, 10000 cardigans.
veeeeel accessoires en natuurlijk heel veel schoenen!
en een kluis met geld waarmee ik nog veel meer kan kopen!
oh ja en een heleboel jurkjes & leggings, en allemaal leuke pyjama broekjes!

veel jurkjes
supersupersuper veel schoenen!
aparte items waar iedereen jaloers op is
een dozijn spijkerbroeken
veeeeel rokjes
goede basics
suppppppppppper veeel assecoires
en 100 tassen!

jurkjes, veeel jurkjes
veel spijkerboeken
nog meer schoenen!
accesoires, en basics

een inloopkast met 50 paar schoenen (25 paar sneakers en 25 paar pumps), 100 shirtjes :’), 50 broeken (incl. de shorts), paar rokjes, veeeeel accesoires, 100 vestjes/sweaters, 100 tassen XD

Mijn perfecte garderobe is een aparte inloopkast voor jurken die ik maar 1 keer draag en vervolgens weghang om een enorme verzameling bij elkaar te krijgen. En natuurlijk een paar schoenen voor elke jurk (: als we toch al lekker aan het wegdromen zijn.
Verder oneindig veel broeken (skinny’s, widelegs, in alle kleuren, lang & kort) zodat ik nooit hoef te stressen of er nog een leuke tussen zit.
En natuurlijk heeft elke broek zijn eigen ‘aparte’ paar schoenen, want ik hou van schoenen. <3 Ik wil een halve inloopkast vol met tassen, schoenen en accessoires. (: en ik wil minstens 365 topjes, vestjes & shirts, zodat ik nooit hetzelfde hoef te dragen! :slightly_smiling_face:

Heb ik al.
Ik heb al heeeeeel lang een inloopkast <333

heeeeel veeel jurken en rokken…
schattige topjes en t-shirts :slightly_smiling_face:
alles in schattige kleuren… pastelroze, groen, enz. YAY ^-^

Zoals je walk-in van Carrie in SatC movie !! :bowing_man:

en dan helemaal vol natuurlijk…

oh dan ben ik nog wel even bezig. maar i’ll try.

Een niet té grote inloopkast, gewoon waar ik mijn kont in kan keren en gewoon supermooi gemaakt. Dan oneindig veel kleren, mooie jurkjes, perfect zittende jeans’, heel veel (basic)t-shirts, maillots, leggings, kniekousen etc, gigantisch veel accessoires, 200 paar schoenen, miljoen cardigans, heel veel kleren van topshop, en gewoon alles wat ik leuk vind! oja, en natuurlijk nog heel veel geld verstopt in mijn inloopkast waarmee ik nog meer kan kopen.

Ja, zoiets zou ik ook wel willen. Alleen mag mijn inloopkast wel gewoon grooooooot zijn, haha.
Ook graag veel aparte items die niemand heeft & veel vintage spullen :slightly_smiling_face: