Jou ouders over jou vriend?

Hee meiden!

Ik vroeg me of het waar is dat het altijd goed klikt tussen je ouders en je vriend.
Want dat hoor ik altijd in mijn omgeving maar vraag me af of dat waar is?

Dus op een schaal van 1 tot 10 welk cijfer geef jij de relatie tussen je ouders en je vriend?

ik geef de mijne 0,0 helaas =’(

een 9 of een 10 haha.

Okee gelukkig voor jou!:slight_smile:

Anderen?

Okee gelukkig voor jou!:slight_smile:

Anderen?

Als hij niet was vreemdgegaan een paar maanden geleden was het een dikke 10 geweest. Daardoor vinden ze hem nu wat minder. Nu geef ik het denk ik een 9,5. Ze kunnen super goed overweg, en me vader en mijn vriend zitten altijd te klooten en met mijn moeder kan hij altijd gezellig kletsen en goed praten.

9
mn moeder, broertje én hond zijn helemaal gek op hem.
de relatie krijgt geen 10 omdat ie soms mn broertje irriteert met stomme opmerkingen.

Waarom een 0,0?

zowiezo een 10 xp Mijn vriend is héél sociaal, voelt zich thuis bij iedereen, is heel erg gericht op familie en mijn familie vind hem helemaal geweldig, als hij even niet meer by me thuis is geweest gaan ze hem al missen haha :grin:

Hahah zo is het bij mij ook.

mijn moeder zeurt altijd zo over dat hij wel is alleen uitgaat met zn vrienden enzo. ze vind dat hij samen met mij uit moet of anders niet .
maar ik ga ook wel is alleen uit met mn vriendinnen dus tja.

verder vinden ze m helemaal leuk.!

Ik heb geen vriend :cry:

Hij komt bijna nooit bij mij thuis (Hij woont op zichzelf dus we zijn eigenlijk altijd daar)
Maar af en toe komt ie bij ons eten ofzo en dan heeft ie het geloof ik hartstikke gezellig met mijn ouders.
Hij was een keer zo lang met mijn vader in gesprek dat ik me dood verveelde en dus maar ging computeren :’)
En mijn ouders denken ook altijd om hem, sturen een kaartje als hij jarig is, nemen wel eens wat leuks voor hem mee enzo.

Een 10.

Mijn vriend beschouwt mijn moeder als zijn moeder, en mijn moeder beschouwt hem als een 2de zoon. En dat kun je ook zien :’)

Zijn ouders over mij is een andere zaak trouwens :’)

Mijn ouders vinden mijn vriend echt leuk, eigenlijk mijn hele familie haha dus een 9/10

Een dikke 1
mijn ouders mogen hem niet (ze vinden dat 'ie stug tegen HUN doet, en dat ie niet goed voor me is. Blablabla) i don’t care, vindt het wel jammer uiteraard.

De vader van mijn vriend vind me heidens, en als we ooit kinderen krijgen slaat ie ze kapot. Oja, en ik ben een hoer.

(hoera voor refo’s.)

wow
Zie je ze vaak?