Jou oorsprong/volk

Hee, als zo’n soort topic als dfit al bestaat, sluit hem dan maar (a),
Ik ben benieuwd, bij welk volk jullie uiterlijke kenmerken passen. Ikzelf zou het niet weten, iemand enig idee? Geef ook jou uiterlijke kenmerken!

Ik heb donker haar ( erg dik ), donkere ogen+ wenkbrauwen, zwarte wimpers, een hele lichte huid, strakke kaaklijn

Iemand??

xoxo

Misschien een stamboom onderzoek doen?

geen idee, maar volgens mij ben ik gewoon nederlands hoor.
heb donkerbruine krullen, en donkerbruine ogen, donkere wenkbrauwen, donkere wimpers, huid is niet heel licht, maar ook zeker niet bruin

Blond haar, groene ogen, zwarte wimpers, donkerblonde wenkbrauwen, ik word snel bruin, niet superlichte huid.

bruin beetje krulachtig haar, donker groene ogen, bruine wenkbrauwen, bruine wimpers, erg lichte huid

rood haar, sproeten, lelie blanken huid, lichte wenkbrauwen, fel groene ogen

Donker haar met beetje slag erin, licht blauwe ogenn, erg lichte huid…
volgens mij ben ik gewoon nederlands.

Jouw oorsprong
btw, ik heb blond haar, lichte blauw/groene ogen, lichte wenkbrauwen, blanke huid die heel snel bruin wordt

donkerbruin haar, soort van sproeten, donkerbruine wenkbrauwen, van zichzelf lichte huid dat übersnel bruin wordt.

donkerblond haar, grote felblauwe ogen, lichte wenkbrouwen, lichte huid die snel bruin word, niet heel erg lang.

Donker haar, lichtbruine ogen, donkere wenbrauwen verder wat de topicstarter ook had, een strakke kaaklijn. En een lichte huid.

Licht haar, lichte huid die niet snel bruin wordt, minder snel dan mijn zus tenminste, lichte ogen, lichte wenkbrauwen. O.o
Ik ben hartstikke Nederlands…

donkerbruin haar, ‘‘bruine’’ huid, blauwe ogen. spaanse vader, nederlandse moeder. ben dus spaans\nederlands.

donkerblond krullend haar, lichte huid, felblauwe ogen, donkere wenkbrauwen, niet heel lang. gewoon nederlands :slightly_smiling_face:

Donkerbruin haar, bleke huid, blauwgroengrijze ogen, lichte wenkbrauwen. sproeten maar zie er wel heel donker uit door mijn haar. Mijn huid gaat daar ook in op. Ik ben trouwens gewoon Nederlander denk ik. Sowieso van mijn moeders kant.

Mijn huid is redelijk geel, dik donker krullend haar, maar wel blauwe ogen. Ik gok op dat ik ergens wat mediterraans heb van mijn vaders kant, alleen daar ontbreekt de stamboom (nog een teken dat ik van die kant niet helemaal Nederlands ben haha)

Lichte huid maar die in de zomer wel bruin wordt, donkere wenkbrauwen, bruin/blond haar, blauwe ogen.
Ik ben gewoon Westers.

En sorry maar ik moet echt lachen als mensen dingen zetten als: strakke kaaklijn, on-ge-lo-fe-lijk dik haar, felblauwe ogen etc :’) Alsof felblauwe ogen bij een volk hoort ofzo.

lichte huid, lichte wenkbrauwen, blond halfkrullend haar, lichtblauwe ogen.

naja ik ben dus een ariër maar ik zou liever wat donkerder zijn. haat mijn pigmentloosheid.

Ik weet alleen dat er Spanjaarden heel ver terug in mijn familie zaten hehe

Maar uuh: Hele lichte huid met een gele gloed (dat klinkt vaag) kan redelijk bruin worden, sproeten, best dik donker haar, groen/bruine ogen, Donkere wenkbrouwen en al mijn haar is donker :’)

Nou, je moest toch je uiterlijke kenmerken vrijgeven, als je iets hebt wat bij jou opvalt. Dan zet je dat lekker neer.