jou mooiste belevenis met je vriend

Post u maar!!

De mijne is op 14 april 2009, we hadden niks met elkaar maar we hadden een date!! We gingen film kijken en hij vroeg me voor de film… Natuurlijk zei ik ja!! dat was echt de mooiste belevenis.

Het klinkt miss een beetje saai X’D maarja X’D

Ik heb geen één mooiste belevenis, maar ik mis wel de oude tijden met mijn vriend. Onzeker over de toekomst, maar vol spanning en het gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn!

We waren vorig jaar november een paar daagjes op schoolexcursie in het buitenland. Niemand wist nog dat we elkaar heel leuk vonden en al een paar dates hadden gehad, zelfs m’n beste vriendin niet. Op een gegeven moment zat de hele klas in een cafeetje, en toen zijn we allebei naar buiten gesneakt.
Het sneeuwde :grinning:
We hebben daar een beetje in het stadje rondgelopen, en het was zo lief. Beetje verlegen handjes vasthouden, hij mij warmwrijven, heerlijk gewoon!

Lowlands 2010.
Fo sho.

kamp, wat van 26 juli tot 5 augustus was. waar ik hem heb leren kennen &t was geweldig<3 het is nu een paar weken uit maar dat vergeet ik nooit.

Toen we voor het eerst kusten en onze fietsen tegelijk in de beek vielen :blush:
Misschien niet het mooiste moment, maar het was wel super grappig

Na een lange tijd durfde hij mij uit eten te vragen , we gingen samen op onse eerste date , we hadden toen nog niks. en het restaurant lag in het bos.
na het eten zijn we een wandeling gaan maken en zijn we op een boomstam naar alle kikkers en beestjes gaan luisteren en hebben we nog uren gepraat terwijl de zon onderging.
Daarna heeft hij gevraagt of ik zijn meisje wilde zijn.

dat hij me vroeg onder de sterren en ik in zn armen lag

hmm ik heb er meer, denk niet dat ik perse 1 mooiste heb.

dat wordt dan de bruiloft he! :grinning:

jouw

Niet echt één groot romantisch moment ofzo, ik herinner me juist alle kleine dingen… hoe hij niet bang is om me zijn kwetsbare kant te tonen als we samen zijn, iedere keer dat hij mijn hand vastpakt, de manier waarop hij mij aankijkt…

Maar misschien zijn liefste moment was wel toen ik bij hem kwam en hij meteen merkte dat er wat mis was (ik heb in het najaar vaak last van winterdepressie). Dus hij hield me vast terwijl ik alleen maar kon huilen, en zei dat hij al op mijn facebook had gezien dat ik me niet goed voelde dus hij had al een heel nestje op de bank gemaakt met warme dekens en mijn favoriete tv programma, en hij had chocoladebroodjes gehaald.
Gewoon hoe lief en attent hij is <3

^ aaaaaaaaaagh :smiling_face_with_three_hearts:

Eerste vakantie van ons, die was al na 3 weken ongeveer? :stuck_out_tongue: Naar Zuid-Frankrijk. Dat was echt heel relaxt, voelde gewoon meteen al aan alsof we elkaar jaren kende.

Weekje in Rome met hem <3
En verder gewoon allemaal van die kleine lieve, leuke, mooie momentjes!
:smiling_face_with_three_hearts:

Toen ik met hem op vakantie was de eerste avond,
Ik was net in bad geweest en me make-up eraf gehaald toen lekker in bed gaan liggen, en toen kwam die naast me liggen en keek hij me een halfuur aan en uiteindelijk zei hij Lieverd je bent zoveel mooier zonder make-up en toen gaf hij me een kus op me voorhoofd en zijn we knuffeld in slaap gevallen. Maar ik ben al helemaal gelukkig als ik alleen al bij hem ben :smiling_face_with_three_hearts:

Op vakantie hadden we twee losse bedden die tegen elkaar stonden, maar er zaten wieltjes onder dus als je in het midden ging leggen reden ze uit elkaar, dus we lagen meestal gewoon op 1 van die bedden of ieder eigen kant zegmaar. De eerste nacht, toen we eerst nog ieder op onze eigen helft lagen vroeg hij heel lief of hij op mijn helft mocht komen liggen om nog eventjes te knuffelen <3

ik ben een keer met hem naar zijn oma in Spanje geweest en omdat ik nogal een beetje raar Spaans praat(komt omdat ik altijd Argentijns Spaans praat) en toen kon zijn oma het de hele tijd niet verstaan en toen moest hij het vertalen en dat vond ik zo schattig :grinning:

Onze verloving, trouwdag en het allermooiste de belevenis samen van ons dochtertje <3 (39 uur lang, maar goed :stuck_out_tongue: dat daargelaten ^^)

Ik heb alleen maar mooie belevenissen met mijn vriend en ben daar heel blij mee, maar dát zou ik nou ook willen. xD
Mij lijkt dat de mooiste belevenissen; verloven, trouwen, kinderen krijgen <3

Mooiste belevenis met mijn vriend. Mmm…
Ik denk dat, dat die van afgelopen weekend is; Heerlijk samen rustig wakker worden, gezellig ontbijten, daarna samen douchen en ten slotte nog even het bed in om heeerlijk tegen elkaar aan te liggen <3.