Jou mening

Haai Guys.

Ik heb een vriendinnengroep van 10 meiden.

Alleen ik vind het de laatste tijd helemaal niet meer leuk, want ik heb het idee dat er iets is, en als ik er naar vraag dan is er niets.

wat is jouw mening over:

• Ik ben een week ziek, niemand belt, krabbelt of whatever, ben ik weer op school vragen ze niets, zeggen alleen hoi en negeren mij.
  • Worden ze boos als ik met andere omga
  • ze doen enorm schijnheilig en rodelen over elkaar
  • als ik iets zeg is het nooit goed

Stel ik mij aan of…?
Andere vriendinnen zeggen dat ik ze gewoon links moet laten liggen maar dan heb ik zegmaar niemand om mee in de pauze te staan… en alleen is ook zo alleen.

help =(

p.s. sorry voor de jou(W)

Wat raar! nou als ik jou was, zal ik even met hun erover gaan praten. Of je mentor vragen, want dit is wel heel erg raar.

Hm… Ja, ik denk wel dat ze met wat zitten. Vraag er anders eens naar.

Nu ik dit zo lees lijkt het net alsof jullie niet eens vrienden zijn, ik snap ook echt niet wat jullie nog bij elkaar doen als je toch alleen maar scheinheilig doet en roddelt. Ik zou eerst contact zoeken met andere mensen uit je klas ofzo en hun dan dumpen, scheelt je alleen maar problemen en dom gedoe.

jeetje wat herken ik me hierin! Ik ben ook een week ziek geweest, in die week zijn ze 1 x langs geweest en deden ze gewoon normaal tegen me enzo, maar toen ik maandag weer op school kwamen deden ze zo vreemd! Ik voelde me wel rot enzo, ik heb gevraagd wat er was, maar toen kreeg ik ook het antwoord ‘niks’ Na een paar keer doorvragen kwam het er eindelijk uit wat het nou was, we hebben erover gepraat en nu is alles gewoon weer normaal. Echt meid, je moet het een beetje tijd geven; ze gaan vanzelf weer normaal doen, en als ze dat niet doen zijn ze misschien toch niet je echte vriendinnen? Praat iig eerst met ze als dat lukt. Veel succes!

lijken me niet echte vriendinnnen

jouw mening

Gewoon dumpen… je kan beter krijgen meid!!

Eerst er met hun over praten, & echte vriendinnen rodelen niet over elkaar als ze door gaan, de boel dumpen! & juist als je alleen bent maak je sneller nieuwe vrienden & misschien zijn er sommigen uit je groepje het wel met je eens & stappe die er samen met jou uit:)

Ja, ik had dus ook de neiging dat laatste te posten. Maar gezien jouw reactie is dat overbodig :’)

Ik heb een mening over jouW Nederlands taalgebruik, maar aangezien hier over al een reactie is achtergelaten, laat ik mijn mening maar achterwege.

Geen vriendinnen joh. Zoek mensen die je waard zijn.

[i]Ik denk niet dat ze JOUW mening over haar nederlandse taalgebruik vroeg, of wel soms? (iPrincess) Als je dan toch niks nuttigs zegt, kan je net zo goed níks posten :wink:

OT; dat je dat nog vriendinnen noemt!
Ik zou er gewoon naar vragen ja…[/i]

Klinkt niet echt als iets wat je vriendinnen zou kunnen noemen.

Heb je misschien zelf iets verkeerd gedaan?
Toon je genoeg interesse in andere mensen?
Ben je misschien extreem vaak ziek tijdens toetsperiodes, waarop de anderen misschien jaloers zijn?

zo zijn die van mij ook wel eens.
Maar niet allemaal ofzo, ik heb er gewoon een paar tussen, die ik soms niet mag en soms wel.
maar wel flauw ja.

Dumpen, zoek nieuwe vrienden die het WEL waard zijn.
Gewoon sociaal zijn en aardig en je maakt vast betere
vriendinnen dan die andere asociale roddelaars !
En dan komen ze zelf wel terug bij jou te staan !
Succes ! :four_leaf_clover:

Helemaal gelijk over iPrincess & de ‘‘vriendinnen’’
:grinning:

meiid,

Je moet proberen te praten, met heel de groep, of met een persoon uit de groep probeer uit te zoeken ofdat er iets gebeurd is ofdat jij iets gedaan hebt? Als ze daar geen geldige reden voor hebben zou ik ze toch echt laten vallen en nieuwe vrienden zoeken, wat heb je aan vrienden die zo tegen je doen. Het zal even moeilijk zijn dat is altijd maar daarna voel je je een stuk vrijer en beter. Nieuwe vrienden zoeken is niet moeilijk ga bijvoorbeeld eens langs een ander meisje uit je klas zitten praat een beetje over vanalles en nog wat en wie weet worden jullie nog wel dikke vriendinnen.

Veel succes!

Super bedankt voor jullie lieve reacties.

Nee he tis niet dat ik geen intresse toon. Ik ben juist altijd heel geinteresseerd enzo.
Maar ik ben ook echt een ’ modemeisje’ en ik krijg vaak complimentjes over mijn kleding enzo maar dan kijken ’ mijn vriendinnen’ heel bitchy. Owwwhh ik vind het echt zo irritant want aan de ene kant vind ik het flauw voor hen en aan de andere stom voor mij. Want ja ik kan best beter krijgen maar ik ben niet echt een persoon die zich ineens opdringt ofzo.

In de tweede is er ook iets voor gevallen en sinds die periode is het niet meer zoals vroeger maar nu durf ik er wel wat van te zeggen. Maar ja!

Nog 1 vraagje… ^^
Ik ben 15 maar ik lijk gewoon niet zo oud zeg maar. ik kan niet door voor een 17 jarige bijv. maar mijn ’ vriendinnen’ wel en als die het ove ruitgaan hebben enzo dan sluiten zij mij buiten. een voorbeeldje: Ze hebben het over uitgaan en vragen iedereen in de kring mee en slaan mij dan over en gaan dan gewoon verder met de volgende na mij. (en als ik daar wat van zeg, dan worden zij boos en stel ik mij aan…)

Ik vind het moeilijk helemaal overnieuw te beginnen en ik hoef nog maar een jaartje. Soms in de pauzes of tussenuren ga ik wel met andere om maar die hebben ook allemaal een eigen groepje en om daar nou bij te gaan staan voel ik mij ook zo bezwaard. What should I do?

Echt onwijs bedankt, door jullie reacties voel ik mij sterker en beter!