Super bedankt voor jullie lieve reacties.
Nee he tis niet dat ik geen intresse toon. Ik ben juist altijd heel geinteresseerd enzo.
Maar ik ben ook echt een ’ modemeisje’ en ik krijg vaak complimentjes over mijn kleding enzo maar dan kijken ’ mijn vriendinnen’ heel bitchy. Owwwhh ik vind het echt zo irritant want aan de ene kant vind ik het flauw voor hen en aan de andere stom voor mij. Want ja ik kan best beter krijgen maar ik ben niet echt een persoon die zich ineens opdringt ofzo.
In de tweede is er ook iets voor gevallen en sinds die periode is het niet meer zoals vroeger maar nu durf ik er wel wat van te zeggen. Maar ja!
Nog 1 vraagje… ^^
Ik ben 15 maar ik lijk gewoon niet zo oud zeg maar. ik kan niet door voor een 17 jarige bijv. maar mijn ’ vriendinnen’ wel en als die het ove ruitgaan hebben enzo dan sluiten zij mij buiten. een voorbeeldje: Ze hebben het over uitgaan en vragen iedereen in de kring mee en slaan mij dan over en gaan dan gewoon verder met de volgende na mij. (en als ik daar wat van zeg, dan worden zij boos en stel ik mij aan…)
Ik vind het moeilijk helemaal overnieuw te beginnen en ik hoef nog maar een jaartje. Soms in de pauzes of tussenuren ga ik wel met andere om maar die hebben ook allemaal een eigen groepje en om daar nou bij te gaan staan voel ik mij ook zo bezwaard. What should I do?
Echt onwijs bedankt, door jullie reacties voel ik mij sterker en beter!