jou mening, is nederland verdraagzaam?

Hallo,

Voor Nederlands zijn wij bezig met verdraagzaamheid tussen godsdiensten in Nederland.
Nou vroeg ik me af wat jullie mening daarover is?
Vind jij Nederland verdraagzaam?
Waarom wel waarom niet?
En waar komt dat door?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Ik vind Nederland verdraagzaam omdat er vrijheid in godsdienst is (staat in de grondwet). Ook omdat Nederland zich aanpast aan verschillende godsdiensten (het bouwen van synagogen etc.)

(ik vind het alleen onverdraagzaam dat 90% hier op girlscene die een topic opent jou schrijft ipv jouw. Niets persoonlijks)

nou je kan wel leuk shoppe in nederland en alle godsdiensten mogen shoppen maar op zich is de politiek best wel fout jwt, nja ik weet het niet echt eigenlijk
njaa sorry !

Eh? :'3

@ Celien
Ik denk dat je de vraag en je eigen antwoord opnieuw moet lezen.

Verdraagzaamheid is er wel bij godsdiensten. Zelfs in de grondwet is dit ook vastgestelt. Maar de verdraagzaamheid van de burgers wordt, naar mijn mening, steeds minder.

?

Dat je antwoord niets met de vraag te maken heeft en dat je het niet snapt.

(jij was toch dat ene meisje dat zo lullig deed met je vriendin’s vriendje?)

Oww nou sorry :S Ik wou gewoon helpe hoar :S Maar je hebt gelijk, ik weet er niet soveel an dus dan kan ik beter m’n mond houden… zal ik voortaan doen :confused: owh en ja dat ben ik, al vind ik nog steeds niet dat ik lullig deed…oh en btw het is weer goed met d’r !

What the… _O-

Omg serieus mensen, kan iedereen ff de topic vraag beantwoordden? Je kan hier ook echt nieeeets zeggen zonder dat er commentaar oip komt, ik bedoelde het goed… zoek een leven ofzo

Je moet het leren verdragen.

jij bent grappig…

*zucht* Heb een leven ja :O…

OT; ik vind dat Nederland in vergelijking met andere landen best wel verdraagzaam is. Mensen kunnen naast elkaar leven en zijn meestal heel erg respectvol tegenover elkaar. Ik woon in een flat en er wonen allerlei soorten mensen om me heen… we hebben altijd elke twee weken in de zomer een BBQ met elkaar. Het is altijd gezellig… er zijn verschillende godsdiensten.
Er is zelfs een koosjer BBQ voor een joodse familie hier :slightly_smiling_face:.
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen, maar goed da’s overal zo voor alles.