Jou leven

Wat vind jij nou eigenlijk van je leven?
Heb je een leuk leven, of denk je van; als ik terugkijk, zou ik dát toch anders hebben gedaan.
Ik zat namelijk te denken, ik heb zo’n leuk leven. =)

Ik zou sowieso niks anders gedaan hebben, want ik kijk niet terug of vooruit. Ik kijk alleen naar nu. Ja, wel naar toetsen van volgende week enzo, maar je snapt wel wat ik bedoel xD
Ik heb een leuk leven ja =]

Whaha, leuk topic ;p
Ik denk soms van: wat is 't leven toch geweldig.
Na een maand denk ik: wat een shit hier.
Na nog een maand denk ik: als dit allemaal zo moet gaan ¬¬"
En dan herhaalt het zich telkens weer ;p
Maar meestal heb ik zoiets van: waarom gebeurt er nou bijna nooit iets spannends? En dan ben ik niet depressief ofzo, maar ik vind het soms zo eentonig.

Eigenlijk is bijna alles juist zoals ik het niet wil hebben. Ik ben niet echt tevreden met m’n leven. Maar zodra ik zelf de dienst uit maak kan ik daar denk ik wel verandering in brengen.

Je leert van je fouten, dus ik zou niets willen veranderen. Wat ik mee maak maakt me tot wie ik ben dus naja. En ik ben wel blij nu. Het had beter gekund.

ehm het is toch jouW leven?

maar goed: ik vind (meestal) dat ik wel een leuk leven heb, alleen soms heb ik het idee van: saaaaaaaaai (dat heeft ook voor een deel met school te maken :stuck_out_tongue:)

stom

Wat is er dan nu zo vervelend geworden aan school?

Ik wil niet naar de toekomst.

:slightly_smiling_face:

Als je er buikpijn van krijgt is dat wel ernstig! Heb je er al eens met iemand over gepraat? Je moet dit wel oplossen namelijk, anders wordt school echt een hel.

mijn leve is gewoon goed
natuurlijk denk ik wel eens van had ik dat maar anders gedaan
maar ik ben wel teverede eigelijk ik leef met nu en ik kijk wel wat er komt

Ik ben wel blij met mijn leven,
vooral op school (&vriendinnen) is het heel erg vooruit gegaan sinds ik op de middelbare zit!
Maar aan de andere kant denk ik ook wel eens, kon ik maar opnieuw beginnen op een nieuwe school bijvoorbeeld, en het dan gelijk goed doen! Ik heb ook een best eentonig leven, ik probeer wel allemaal leuke dingen te doen maar dan nog is het eentonig. En omdat ik absoluut niet tegen sleur kan, is dat best vervelend (A)

Zou wel dingen anders willen doen. Maar dat zijn details snap je. opzich wel goed leven denk ik. Vooral de zomers zijn leuk XD

Ik ben blij met mijn leven en met mezelf:)

Mijn zomers zijn echt saaai…
Ik ‘moet’ sowieso altijd met mijn ouders mee,
ik ben vorig jaar dan 3 daagjes weg geweest met m’n vriendinnen.
Het was wel gezellig ofzo, en we zijn ook wel uit geweest, maar echt Gewéldig was het niet! Iemand tips ?

hm, kdenk wel da je als je écht niet tevreden bent met je leven, je een nogal groot probleem hebt…

maar, kben heel tevreden ^^

De vraag is: wat doe je eraan?

Ik zou in ieder geval met niemand willen ruilen,
dat niet :wink:

Ik heb een heel moeilijk leven.:frowning_face: