J贸u kerstkapsel

Wat voor kapsel gaan jullie doen ? En vertel er gelijk bij wat voor type haar je hebt (handig voor mensen die hetzelfde type haar hebben) :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf ook een probleempje, ik heb donker dik kroes/krulachtig haar. Maar het is superlelijk. En als ik het styl is het nog steeds heel dik. En dik gestyled haar ziet er niet zo leuk uit.
Hebben jullie some tips voor mij? :slightly_smiling_face:

up?

Ik laat mijn haar gewoon los aangezien ik toch al van mij eigen wel redelijk mooie krullen heb al zeg ik het zelf.

Ik heb rost haar en het krult toch wel tamelijk veel.
Normaal ging ik niets met mijn haar doen, gewoon los laten.
Maar heb vanmorgen mijn kamer een beetje gedaan en zulke lange speld gevonden, waardoor je haar langer lijkt.
En ik zal die speld in mijn haar doen.

zo;

http://i42.tinypic.com/2wp3uax.jpg

heeft een vriendin van mij gedaan. (:

;; sorry voor grootte. :blush:

Ik heb lichtbruin/donkerblond haar, best lang, niet te dik ofzo en bestveel slag.

Ik ga proberen dat 2e filmpje van girlscene na te maken.

up鈥

Ik doe niks aan mijn haar met kerst, vind ik echt zo鈥檔 onzin xD

(Jouw kerstkapsel)

Ik doe het gewoon los. Waarschijnlijk krullen zetten en anders houd ik het gewoon steil.

Jouw

Heb van nature al een bos krullen :slightly_smiling_face: Ik doe alles met mooie speldjes een beetje naar 茅茅n kant, zodat je een soort waterval aan de zijkant krijgt (en m鈥檔 sidecut aan de andere kan goed ziet haha)

Ongetwijfeld zoiets:

http://4.bp.blogspot.com/-no_t9MDzcDc/Tt1ONfOx5XI/AAAAAAAAC6c/or8pVPeFPGU/s1600/retro-christmas-tree-hair.jpg

^ gaaf.

kan iemand dat bij mij ook doen? ^^^^

Waaauw da鈥檚 echt moooi!
Maar jij hebt echt superrmooie krullen
-jaloers-

Jouw*
sorry :blush:

Niks bijzonders denk ik, hooguit een vlecht ofzo :鈥).

wil graag eerst mn haar stylen en dan krullen鈥 heb namelijk heel dik haar, met gehandicapte slag :$! iemand miss tips voor dat de krullen niet 鈥榰itzakken鈥? up!

Mouse in je haar?
Hoe ga jij met je dik haar om :S? Bij mij is het echt superlelijk weet echt niet wat ik er mee moet.

hmm, dat kan miss wel helpen鈥 ik doe na het douchen, als het een beetje handoekdroog is spul van Andr茅lon erin: Care &repair, of glad of steil, zit in een potje met zo鈥檔 pompje鈥 ik merk wel dat dat helpt鈥 tegenwoordig doe ik gewoon wax of spul in mn haar en dan gewoon zo鈥檔 soort 鈥榬ock鈥 kapsel maken鈥 heb het heel vaak gestyled鈥 wat ikzelf wel mooi vind, maar m鈥檔 haar is echt dood鈥

rock kapsel? haha