Jou kaftpapier:)

Zet hier foto’s neer van jou kaftpapier:)
Ik ga binnenkort ook foto’s ervan ‘online’ zetten^^

xx xKuzz

Dit is myn mooooooooiste kaftpapier vind ik.
k Heb (of course) nog meer kafpapieren (5! :stuck_out_tongue: 10 boeken ) .
Maar dit is myn allerliefste, ben dr zo verleifd op haha, van pipStudio.

http://img240.imageshack.us/img240/2576/img0164cy0.th.jpg

@ nandaaa
Woow dat is echt tof kaftpapier :slightly_smiling_face:

volgens mij heb ik roze en groen kaftpapier… heel saai maar het is enorm onderkliederbaar (A) ( het zit er al 2 jr omheen :stuck_out_tongue:

Mijne zijn gewoon basics bij de v&d. Ik heb roze en blauw.
@Nandaaa:Ik vind hem super!!

ik heb knalroze en hip-blauw… Mét etiketjes van Pussy de Luxe!!

van hoe overleef ik
groen
zwart met gele smilies

groen en blauw van de v&d :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Ik heb babyblauw en grasgroen met etiketten van happy house (varkentjes :grinning: )

Geen zin om foto’s van te maken maar ik heb gewoon kaftpapier dat over was van de 1e 2e 3e 4e en 5e klas gebruikt, geen zin om nieuwe te kopen :stuck_out_tongue:

Ik heb bruin van de Ikea. Was lekker goedkoop, en ik kwam het toevallig tegen toen ik daar was dusja x’D

ik heb gewoon kadopapier xD
een met zwart/witte strepen van de hema en pied de poule zwart/wit van de blokker.

O ik heb gewoon nog kaftpapier van drie jaar geleden, van de 1e klas, haha ik had geen zin om ander kaftpapier te kopen en dat was ook niet nodig.

Lichtroze, felroze en mintgroene van de V&D.

Ik heb 15 verschillende, haha :wink: Omdat ik met 2 vriendinnen ging kaften en ik nog kaftpapier van vorige jaren en van m’n zusje én van die vriendinnen had… Elk boek een andere kaft A.

Ik heb knalroze, zilver en blauw (heb ik teksten opgeschreven) en sommige boeken zijn gekaft met covers van de ELLE of de IKEA catalogus xD

Ik heb Kitsh kitshen-papier; kleine blauw-met-witte ruitjes en daarop grote bloemen.

Ik heb gewoon saaie roze en zwarte kaftpapier. haha. maar ik ga er disney prinsessen stickers op plakken. =D

Ik heb
Geblokte Vans kaftpapier
Ehm ,rood kaftpapier met soort doodshoofden erop
zwart kaftpapier met bunny’s xD
en verder heb ik nog roze en zwarte van vorig jaar =P

New York Yankees.

mijn papier is gewoon zwart:)