Jou (ideale) vriendje

he meiden! In dit topic kunnen jullie alles kwijt over wat jou ideale vriendje zou zijn. Hou ziet hij eruit, wat is zijn karakter en dat soort dingen. Je mag natuurlijk ook over je eigen vriendje vertellen!

Was hier niet al een topic over?
Ik val op jongens met bruin/zwart haar.
En natuurlijk moet hij van die standaard eigenschappen hebben: lief, behulpzaam, etc.

Liefdesverdriet?

Sterkte!
Mijn vriendje is het ideale vriendje voor mij (:

De mijne is niet ideaal, want ideaal bestaat niet.

Iig niet zo’n jongen die denkt dat ie elk meisje kan krijgen.
Hij moet bruin haar hebben, en mooie felle ogen. En ook een mooie lach natuurlijk.
Maar het hoeft niet persé hoor, het zou wel leuk zijn, maar ik ben al genoeg super leuke jongens tegen gekomen met blond haar of bruine ogen ofzo. :’)

Nou ja als ik er een mocht uitkiezen dan moest hij donker haar hebben een super sexy lach & best wel breed. (:

Hmm die zit hier 5 meter van me vandaan :slightly_smiling_face: En die is al de mijne!

Ik heb geen ideale vriend. Ik houd alleen niet van jongens die wat dikker zijn zeg maar. Maar ook niet met een body builder figuur. En niet TE lelijk. Maar wat ik lelijk vind is mijn smaak.

Het is jouw. Niet jou. Sorry

mijn vriendje : zwart haar, stoppeltjes, Rock&Roll, classic car liefhebber (het liefst amerikanen :grinning:) heeeel sexy, lang, super lief, doet alles voor me! ooh het is echt zo’n leuke jongen, we zijn bijna een jaar samen :slightly_smiling_face:

Mijn ideale vriendje moet net zoveel van mij houden als ik van hem…

Hij moet een skotsje zijn:"D

de mijne is de ideale voor me!

haha ik las ‘hij moet een kotsje zijn’ :’)

oeeh dat is de mijn sowieso. don’t touch! :pensive:
haha!

een jongen die ECHT te vertrouwen is, en die niet arrogant is. eentje die lief en vrolijk is, en waarmee je vooral heel veel kunt lachen :slightly_smiling_face:

en hij moet er gewoon een beetje leuk uitzien (A)

langer dan ik ben, halflang haar, goed gebouwd, luistert goede muziek, heeft een eigen mening, geniet van het leven, is natuurlijk heel sexy, hij moet wel slim zijn anders kan je er niet mee praten, hij geeft om me en laat me in mn waarde.

en ik heb m al gevonden! 10 punten voor mij ;p