Jou ideale boy

Ik vraag me af wat bij jullie heel belangrijk is wat een jongen moet hebben,
denk aan ogen, kleur haren, persoonlijkheid, etc. :drooling_face:

Ben wel benieuwd!

Myn ideale boy: Het liefst donkere haren, ogen maakt niet uit, dacht eigenlijk altijd blauw maar tot kort weet ik dat ik ook op bruine ogen val!
en het belangrijkste is het ‘speciale iets’ wat jij ziet in een jongen wat andere niet ziet, bijvoorbeeld trekjes als hij lacht!

dit is er al hoor :slightly_smiling_face:

Donker haar. Een mooi lichaam, hoeft niet perse een sixpack maar wel een beetje breed graag. Hij moet lief zijn, maar absoluut niet te lief dat werkt me op m’n zenuwen. Een beetje een kakker stijl. Hmm. En hij moet goed kunnen zoenen etc. Dat is het denk ik wel zo’n beetje.

M’n ideale boy is er eentje die geen dubbele en dus nutteloze topics aanmaakt (:

geen idee, ik val nogal op andere types :’)

jouw

haha nou mijn vriend=D

beetje bruin haar, prachtige bruine ogen. word in de zomer ook wel snel bruin volgens mij=P, hij is n beetje boer… vind het geweldig te zien hoe hij met zn werk bezig is =), enn hij doet gewoon waar hij zelf zin in heeft=),en schaamt zich nergens echt voor. dat mag ik wel=), hij is ook heel lief… enn nog n voordeel. hij drinkt niet snel te veel=)

ideaal(A)

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hoe-ziet-jou-perfecte-jongen-eruit-7960.0.html

zoekfunctie gebruiken aub