Jou Halloween outfit

Ja ik zet dit bij crea bea omdat ik denk dat de meeste toch wel een beetje moeten knutselen aan hun Halloween outfit.
Anyway, vier je Halloween? Zoja als wat ga je verkleed. Een foto is niet verplicht omdat de meeste het ‘geheim’ willen houden tot Halloween zelf. Maar bijvoorbeeld meer als ik ga als, ik zeg maar wat, een zombie ofzo… dat bedoel ik meer.

Ik ga samen met 2 vriendinnen als de PowerPuff Girls +) Heb geen foto, want mijn outfit ligt in Amsterdam en ik ben op het moment niet daar dus +) Maar ik denk dat je wel een idee kan krijgen van hoe dat er uit moet gaan zien haha.

Jouw

Ik heb vrijdag een halloweenfeestje en het thema is Moulin Rouge haha, dus wordt nog lachen.

ik ga als bloedprinses ofzo. in elk geval niet te. $ kroontje op wat make up en that’s it. $

halloween is grappig xd
ik ging vorig jaar halloween lopen en toen was ik gewoon helemaal in t zwart en had ik een spinnenweb op mn wang getekent en rood om mn ogen enzo. maar ik doe er dit jaar niks aan (:

Ik doe er niks aan, upperdepup! (:

Ik ging als (streepjes)kat x) lekker simpel.

ik had met met zus en zusje afgesproken om in bijenpakjes langs de deuren te gaan x’]
denk eerlijk gezegd niet dat dat door gaat…

^dat lijkt me anders wel vet leuk :d

Ik ga als een heks, gewoon als mezelf dus LOL!

Ik ga als spookje ;p
ik heb een laken gekocht in Ikea en helemaal verknipt vr 2,95 euro !
en dan heb ik nog nylonkousen met spinnenwebben op in zilver die in onder het laken draaag xd

helaas doet niemand aan halloween bij ons. =(

ga mn haar zwart sprayen met zo’n haarspray
& dan een pompoenhoedje op

ik ga als cheerleader :grinning:
(me moeder heeft een jurkje gemaakt, witte pompons en van die kniehoge sokken met zo’n streepje.) nouja ik post vanavond wel even een foto want heb vanavond duss een halloween feest.
zou leuk zijn als iedereen dat zou doen, een foto plaatsen van je costume vandaag of morgen.