Jou douche routine

Wat is jou douche routine? Hoelang douche je, en gebruik je dan ook haarmaskers etc?

Ik douche een kwartier. Gebruik shampoo, zeep en scheer mezelf als dat nodig is.

Interessant huh? :stuck_out_tongue:

Ik douche echt lang (30-40 min) en gebruik gewoon shampoo, zeep en scheermesje.

Ik douche meestal 20-30 minuten, meestal heb ik geen zin om er onderuit te gaan. En gebruik gewoon shampoo, zeep en scheermesje. Hehehe.

Ik douche best kort geloof ik. Geen idee wat. Ik gebruik shampoo, crème spoeling, douche-gel of scrub en af en toe een masker. En scheren natuurlijk :grin:

Ik douche zo’n 5 a 10 minuten,
en als ik mijn haren was duurt het 30 a 45 minuten :’)

Eerst ga ik me haar wassen laat ik het intrekken, dan scrub ik mijn lichaam (1 keer in de 3 weken) en dan was ik het met die blauwe fles van FA, dan spoel ik me haar uit en ook me huid, en dan doe ik me voeten hahaa.

Ik kan echt ontzettend lang in de douche blijven. Meestal kom ik drie kwartier later de douche uit stappen. Ik gebruik gewoon shampoo en cremespoeling. En scheermesje.

Ik douche 10-15 minuten, gewoon shampoo…

nouuu, ik mag maar tien minuten douchen…
maar ik sta alsnog minstens 20 minuten onder de douche haha.
dan was ik m’n haar met shampoo, spoel ik 't uit, doe ik er crème spoeling in en was ik dat ook weer uit.
oh en ondertussen maak ik nog plaats voor zeep, want alleen gewassen haar is ook niet alles haha.
en als het nodig is scheer ik me ;d
dat was het wel, oh ja ik kan ook minutenlang gewoon onder de douche staan zonder iets te doen. genieten van de rust haha.

Haar goed nat maken.
Inzeepen met een goede shampoo.
M’n gezicht met een reinigingsmelk schoonmaken + ogen.
Haar uitspoelen en gezicht.
Douchegel insmeren + soms benen scheren.
Soms een scrub.
Afdrogen + bodylotion + dag/nachtcreme.
Klaar!
Duurt alles bij elkaar 30 min.

Ik sta ong. 30 min onder de douche & ik gebruik shampoo, cremespoeling, scrub, scheermesje, douchegel.

20 min. of zo.
shampoo, cremespoeling en zeep.
afdrogen, bodylotion of een creme.

Ik douche rond de 10-15 minuten. Ik was mijn haar om de 2 dagen en verder gebruik ik zeep en scheer ik me.

ik douche ongeveer 30 minuten. Shampoo, cremespoeling, scheren, zeep en scrub.
.

'k douche 30 tot 60 minuten :blush:

1. Shampoo 2. Uitspoelen 3. Shampoo 4. Uitspoelen 5. Cremespoeling
  2. Scrubben 6. Alles is proper/gewassen 7. Scheren 8. Weer helemaal goed met water overal heen gaan 9. Afdrogen 10. Klaar?

Ja, ik was m’n haar 2x omdat ie altijd héél vettig is ;$

Ong 20-30.
Wat ik meeneem in de douche, en/of doe: zeep, shamphoo, scrub, scheren

Haal ook mijn make-up eraf, dat duurt wel eventjes

20-30 minuten.

Shampoo, Crèmespoeling, Scheren, Douchegel/Geep, Scrub.

15-20 minuten (dacht altijd dat dat heel lang was :blush:
Eerst shampoo, uitspoelen, eventueel cremespoeling, douchegel en klaar!

nee, ik doe niet aan scheren ofzo :wink:

in 5 minuten; shampoo, conditioner, scheren, douchegel, gezichtscrub en tandenpoetsen.
hebben jullie ´s ochtends tijd voor een douche van 30 minuten? XD