Jou doel voor dit jaar?

Mijn vraag aan iedereen, wat is jullie doel voor dit schooljaar?

Ik begin wel met de mijne, een vriendin, ik heb veel te veel vrije-tijd, misschien een beetje een raar doel, omdat er verwacht wordt dat je hoge cijfers wil halen, maar die maken mij niet zo veel uit!

ps, ik ben nieuw op het forum, en volgens mij een van de weinige jongens… maar boeiend :grinning:

Meer vrijwilligers werk doen!

school afmaken,

Een baantje krijgen en slagen op het VWO.

Beter m’n best doen. En nu echt. Heb in de tweede en derde het echt een beetje verpest voor mezelf. Nja, ik ben wel over, maar op het randje. En ik weet dat ik het wel kan, maar ik doe het niet. Dus ik wil dit jaar ècht beter m’n best doen (:

Mijn Havo examen halen,
Die gast die ik al een tijdje leuk vond zelfs toen ik een vriend had eindelijk mee uitvragen :slightly_smiling_face:
En uhm Wat meer tijd besteden met mijn beste vriendinnen inplaats van zomaar wat vrienden en vriendinnen… zo :slightly_smiling_face:

goede cijfers halen :stuck_out_tongue: maar dat wil iedereen…
en op theaterles ofzo

Alles met een voldoende afsluiten dit jaar, zo min mogelijk onvoldoendes halen.

mijn schoolspullen netjes houden :’) ik raak altijd al die zooi van papieren en huiswerk (wat ik nooit maak, ook een goeie om te doen) kwijt.

Moet het met school te maken hebben?

Mijn vwo-examen halen

gitaar leren spelen haha
meer aan m’n keyboard doen

hele hoge punten gaan halen aangezien vanaf dit jaar alles al meetelt voor het examen (:

oh en eindelijk uitvinden welke vervolgopleiding ik wil gaan doen

wow, werk aan de winkel

school overleven

nee tuurlijk niet! het ging over dit schooljaar :slight_smile:

goed presteren op mijn nieuwe school, mijn propedeuse halen.

Slagen.

Het écht tot het einde volhouden, dus niet zoals vorig jaar op het begin altijd voor alles 8 of hoger en op het einde bijna overal onvoldoende voor :’)
Ik was alsnog wel makkelijk over hoor (:

Jouw. Sorry ik erger me er heel erg aan :’)

Met goede cijfers beginnen en zo doorgaan tot eind van het jaar :relieved:

Haha me 2, ook als mensen iets zeggen als Hun hebben xd