Jou beste vriendin is geweldig want...?

Heei <3
Het leek mij wel een leuk idee om een topic te starten waarin alle meiden kwijt kunnen waarom hun beste vriendin zo geweldig is! Ik zal wel even beginnen:'3

Mijn beste vriendin is geweldig want ze is enorm grappig, kan altijd met haar lachen! Ze komt ook altijd voor mij op, ik vertel haar alles!

Maak de zin af: " Mijn beste vriendin is geweldig want…"

Mijn beste vriendinnen zijn geweldig omdat ze er altijd voor me zijn, mij begrijpen, mij opvrolijken, ik ontzettend met ze kan lachen, ze in mij geloven als ik dat zelf niet doe en mij de kracht geven om door te blijven vechten. (:
ik hou van ze. :heart:

Mijn beste vriendin is geweldig omdat ze iemand is die, hoe rot ik me ook voel of hoe vervelend ik ook ben, me altijd accepteert en in d’r armen neemt als ik het nodig heb. Hemelse vrouw!

Mijn beste vriendin is geweldig want… ze s een beetje hetzelfde als ik, ze vindt dezelfde dingen leuk, je kan alles tegen haar zeggen ZONDER dat ze het doorzegt en we kunnen samen altijd heel hard lachen en we hebben nog bijna nooit ruzie gehad en ik ken haar al sinds ik een kleuter was xxx

Mijn beste vriendin is geweldig omdat ze zelf in een enorm moeilijke periode van haar leven zit, maar zich toch altijd zorgen blijft maken om anderen, en dat ik alsnog altijd met mijn lulverhalen kan aankomen zetten.

mijn beste vriendin is geweldig omdat ze super goed kan luisteren, altijd haar mond houd over serieuze dingen, precies hetzelfde is als ik qua uitgaan, kledingsmaak, etc. en omdat ze gewoon dezelfde humor heeft!

Ik heb geen beste vriendin meer. :frowning_face:

Ik ook niet :’) Sinds groep 6 of zo al niet meer. En daarvoor was ik steeds met een ander meisje bij wie ik heel vaak kwam en zij bij mij, maar dat was echt een kindervriendschap. Elkaar barbies laten zien en zo.

Mijn beste vriendin is geweldig omdat ze er altijd voor me was en is en we enorm veel gelachen hebben altijd (in de les bijvoorbeeld :p)
Maar nu voel ik me zo omdat we elkaar bijna nooit meer zien…:S :
http://www.youtube.com/wa…ature=channel_video_title

Mijn beste vriendin is geweldig, want ik kan alles bij haar kwijt, we hebben geen geheimen voor elkaar en ze staat altijd voor me klaar én ik kan altijd om haar lachen, het is nooit saai met haar!
Ik mis haar echt heel erg nu ze een jaar in Amerika is :frowning_face:

Mijn beste vriendinnen zijn geweldig omdat ze allemaal een beetje raar zijn, en vooral 100% hunzelf zijn

ze komt altijd voor me op,ze is lief,ze steunt me in moeilijk tijden,ze kan super goed luisteren en advies geven,ze is het zelfde als ik kwa doen en laten,daarom begrijpt ze me altijd,we kunnen super goed met elkaar lachen en melig doen,ze is al 7 jaar mijn beste vriendin ik weet alles van haar en zij van mij.
kortom ik hou van haar

Mijn beste vriendin is geweldig want ze begrijpt me altijd, en als ze me niet begrijpt probeert ze dat wel, ze steunt me nl. altijd.

mijn beste vriendin(nen) zijn geweldig omdat ik hier eigenlijk een heel verhaal neer wil zetten hoe geweldig ze zijn haha maar ik probeer het een beetje kort te houden… ze zijn geweldig omdat ik vooral 100 % mezelf bij ze kan zijn, we samen de grootste lol hebben en ze lekker gek zijn

omdat ze nooit zeurt en altijd lief tegen me is.

en omdat ze vaak op mn schoot komt liggen knorren ^^

Mijn beste vriendin is geweldig omdat ze mij iedere keer weer het gevoel geeft dat ik speciaal ben. Als het even niet mee zit, is zij degene die me compleet opvrolijkt en ze is er gewoon altijd voor me. Het is altijd super gezellig met haar en ik kan me geen betere vriendin voorstellen :slightly_smiling_face:
Ze is een van de weinige personen waar ik echt van hou!

Mijn beste vriendin is geweldig want… ze steunt me door dik en door dun. Ik kan met elk probleem naar haar toe, al is het midden in de nacht! We hebben allebei traumatische dingen meegemaakt. We kennen elkaars diepste geheimen(klinkt stom). Kan mij opvrolijken wanneer ik down ben. We kunnen lachen en huilen om dezelfde dingen. We hebben de grootste lol met elkaar, kunnen zowat elkaars gedachten lezen. Ik ken haar al sinds groep 5 en ze is nu al 14 jaar mijn beste vriendin. Er is niemand die haar kan vervangen.

Mijn beste vriendin is geweldig want… Ze laat me nooit vallen ondanks het feit dat ik stomme dingen heb gedaan/gezegd. Ze helpt me altijd als er iets is en we hebben altijd heel veel lol samen. Zou haar voor geen goud willen missen. (:

Mijn beste vriendinnen zijn geweldig omdat ik altijd bij ze terecht kan, ze meedenken, tegen alle leuke dingen ja zeggen, ik nieuwe dingen met ze kan ontdekken, uit kan gaan tot in de vroege uurtjes, me 10 jaar jonger kan voelen met hen, ik bij ze over jongens kan praten zonder dat ze gek van me worden. Omdat ze de beste zijn.

Mijn beste vriendin is geweldig omdat ze super aardig is ik kan altijd naar haar toe als er iets is en zij ook bij mij wij zijn gwn dikke matties i love haar