Josje wil ontslagen worden?+POLL!

Wil Josje ontslagen worden?
  • ja
  • neen

0 stemmers

Een medewerker van de Vlaamse Studio 100, het bedrijf dat o.a. achter K3 zit, doet vandaag een opvallende uitspraak in de krant Dag Allemaal. Volgens de anonieme tipgever wil de Nederlandse Josje Huisman stoppen met de meidengroep. Ze zou er alles aan doen om ontslag te krijgen.

“Het is alsof Josje Studio 100, en dan vooral haar ex Gert Verhulst, uitdaagt. Zo van: ‘Ontsla me dan, hé!’ Ze lijkt daar echt op te azen", aldus de bron. Een goed voorbeeld zou haar bijzondere voorkomen bij de première van Valentino zijn. Toen verscheen Josje, samen met lover Johnny de Mol, op de rode loper in een bizarre outfit én met neuspiercing.

Volgens een woordvoerder van Studio 100 heeft Josje’s werkgever echter helemaal geen problemen met haar uiterlijk, zo liet hij eerder al aan de Belgische krant weten. “Het is niet aan ons om te bepalen wat Josje in haar vrije tijd doet en laat. (…) Dus voor ons is er zeker geen probleem. We hebben niet het gevoel dat Josje uit de bocht gaat of iets doet wat schadelijk is voor kinderen.”

Bron: www.bruno.nl

Wat vinden jullie?

Jha, niet dat dit me zoveel kan schelen, maar wil gewoon even jullie meningen horen :slightly_smiling_face:

Ze kan ontslag nemen als ze wil. Maar als haar werkgevers er geen problemen mee hebben, zal ze ook wel niet laten blijken dat ze weg wil ofzo.

Verder weet ik niet veel van de situatie, boeit het me vrij weinig, en vind ik die neuspiercing haar echt supervet staan. x3

Meh ik was vroeger de grootste k3 fan en vind het eeuwig zonde dat Kathleen weg is. Josje ‘is’ niet k3 vind ik. maarja die kindjes zien toch het verschil niet

/

Vind ik ook, vond Kathleen er liever en sympathieker uitzien dan Josje, maar miss komt dat omdat ik de tijd van Josje bij K3 niet echt “ken” :slightly_smiling_face:. En die kindjes van nu groeien met Josje op, dus hen kan het weinig schelen.

ze kan zo niet door gaan bij k3,of ze doet het er om.
Ik vind josje maar apart figuur,kathleen was veel leuker.

Ze heeft nu toch johnny de mol :stuck_out_tongue: dan heeft ze die uitkering denk ik niet nodig hoor haha maar ja, wie weet!

haha, dacht ik even niet by na, dat is inderdaad waar :stuck_out_tongue:

/

Ze heeft zelf al gezegd dat het niet zo is

Ik vind ze allemaal een beetje oud worden voor een meidengroep eigenlijk.

En dan is het waar! :grinning:

Ik vind het allemaal wel een beetje overdreven eigenlijk. Het was gisteren ook al op de radio… Het is K3 maar.

haha dit ja :’)

voor de rest boeit het me nu vrij weinig

Inderdaad :’) vooral omdat het maar een roddel is.

Al die arme kindertjes.

Laat haar maar opstappen dan krijgen we misschien een nieuw programma :upside_down_face:

I couldn’t care less.

Ik hoop niet dat ze ermee stopt, dan zit ik denk ik met een zusje opgescheept die nachtenlang niet meer kan slapen. Josje is haar grote voorbeeld haha. (Septum heeft ze alleen nog niet gezien haha, ik weet niet hoe makkelijk je dat ding kan uitdoen, maar ik neem aan dat Josje zich op tv etc wel aanpast?)