Jordans

Haihai,

Ik wil graag jordans kopen, maar ik kan ze nergens vinden. Bij de sneakers hebben ze ze niet, bij de footlocker maar een paar, maar geen jordans die ik wil. Weet iemand nog een winkel met veel jordans ? En waar ligt die winkel?

Van air jordan komen eigenlijk continu releases uit, dat zijn schoenen die dus limited edition zijn en snel zijn uitverkocht. Het beste wat je kan doen is je inschrijven voor de nieuwsbrief van footlocker en/of sneakerbaas (daar worden releases aangekondigd). En als je dan leuke ziet ze natuurlijk zo snel mogelijk kopen.

Ik weet niet hoe ver je van Amsterdam woont, maar op de nieuwe dijk tegenover de Hunkemoller zit wel een schoenenwinkel waar ze veel Jordans verkopen. Ook speciale edities die normaal niet in Nederland te koop zijn. Enige is wel dat ze vaak 10 of 20 euro duurder zijn.

Ik koop mijn Jordans altijd in de wat grotere steden bij de Footlocker,Rotterdam,Amsterdam.
Maar wil je echt hele unieke en veel keuze hebben dan zou ik doen wat @Michelle_ymcb zegt.
Succes :grinning:

Bedankt voor de reacties ! Ik ga misschien in de vakantie naar Amsterdam :slightly_smiling_face: