Jordans uitrekken?

Sorry als ik dit topic verkeerd geplaatst heb…

Mijn Jordans zaten in de winkel goed, maar toen ik ze thuis aantrok zaten ze toch wat strak. Het zijn net nieuwe schoenen en ik kan dr nu niet echt langer dan een uurtje oplopen. Ik hoop heel erg dat er iemand is die hier verstand van heeft.

Lopen ze nog heel erg uit? En heeft iemand ervaringen met oprekken? Mn zus zegt dat ze dan een halve maat vergroten, iemand hier ideeen over?

dankjewel voor het lezen en de hulp evt.!

Ik zou ze eerst goed inlopen voordat je je zorgen gaat maken! Nikes vormen zich perfect naar je voet na verloop van tijd! waar heb je ze gekocht btw :$? x

Is er nog hoop als ik ze een maatje te klein gekocht heb?

Jordans?

te klein is te klein

Waarom breng je ze niet terug en vraag je om een grotere maat?

Ik neem altijd de goede maat en al mijn jordans zitten gewoon normaal goed…

Moest je echt wanhopig zijn en je kan ze niet meer gaan ruilen : http://www.youtube.com/watch?v=qf5mJ7aR2t8

of ga naar de schoenwinkel of schoenmaker en vraag om ze uit te laten rekken op de leest (?). In ieder geval, ik ben van België en daar noemt da zo :stuck_out_tongue: dan rekken ze je schoenen ongeveer een halve maat uit (:

Ik kan ze niet ruilen nee want het was het laatste paar dat ze hebben en ze kunnen niet zomaar bestellen.
Het is inderdaad superstom van me maar mn hebzucht won het van mn verstand haha

Wat raar dat je ze niet kan ruilen/terug brengen! :s dat moet toch sowieso kunnen als je het bonnetje & de doos nog hebt en je nog niet buiten hebt gelopen?

Als je er een nacht ofzo krantenproppen indoet kunnen ze soms nog een beetje uitrekken… wel balen joh!

jaa dat werkt meestal wel goed!

Maar waar moet ze ze voor ruilen dan als er geen andere schoenen meer zijn?
Ze zijn op, snap je het dan wel?

Maargoed, dat met dat ijs werkt alleen met leer of nepleer…
Waar zijn jordans van? Wat ik doe met pumps oid als ze te strak zitten is sokken aandoen, bak met koud water vullen, voeten met sokken aan erin, en vervolgens in je schoenen en dan aanhouden een beetje erop rondlopen enzo tot je sokken weer droog zijn. Dan zitten ze ruimer :slightly_smiling_face:

Ik bedoel alleen maar dat je sowieso moet kunnen ruilen of terug brengen, ook al moeten ze dan een nieuwe maat voor je bestellen. Der zijn vast wel andere mensen die Jordans willen, die die maat hebben, de schoenen die ze komt ruilen raken ze heus wel kwijt. -____-’

maargoed ot: ik doe altijd krantenproppen erin. en mocht dat niet lukken, dan zou ik toch eens na gaan vragen of je ze kan ruilen. of je brengt ze terug en kijkt in een andere winkel of ze de goede maat voor jou hebben. succes!

Voor je ze gaat uitrekken: eerst goed inlopen. Ik heb hetzelfde probleem gehad met All Stars. In de winkel leken ze perfect te passen, maar thuis leken ze ineens te klein. Na een paar dagen erop te lopen, zaten ze wel weer goed.

Ik heb ook jordans, ik heb ze besteld.
Toen ik ze de eerste keer aantrok zaten ze ook wat strak, ik heb er toen veel op gelopen en nu zitten ze goed.
Dus niet oprekken maar gewoon veel op lopen met dikke sokken erin.

Jordans zijn sneakers, ik weet niet hoe je dat moet omschrijven zegmaar, zo’n dikkere stof binnenin…

Je voeten kunnen opzwellen als je veel loopt heh, mss ook omdat je ze ff moet inlopen.

Ik denk niet dat ze te klein zijn, als je voet erin kan dan kan die er ook weer uit!

Ik heb zelf ook jordans en mijn vrienden ook en die zeggen dat het echt heel erg pijn doet met lopen maar bij mij deed het geen pijn , maar het doet pijn omdat je het nog het moet inlopen.