Joran vd Sloot heeft vriendin in de cel

Verwijder maar als er al een topic over is.

[i]Volgens het Amerikaanse roddelblad National Enquirer bloeit er een romance op tussen de van moord verdachte Joran van der Sloot (23) en een vrouw die hem wekelijks eten komt brengen in de gevangenis. De vrouw, een kennis van moeder Van der Sloot, spreekt vloeiend Spaans en Nederlands en brengt Joran, tegen betaling van 100 dollar per week, eten en andere benodigdheden in de Castro Castro gevangenis.

De vrouw wordt omschreven als de ‘Dutch gringa’, een Nederlandse blanke met blond haar. Joran zou haar in diverse gesprekken met een bevriende medegevangene, de Colombiaanse huurmoordenaar Hugo Trujillo Ospana, ‘mijn vriendin’ hebben genoemd.

Joran van der Sloot is ook geliefd bij een behoorlijk aantal Peruaanse vrouwen. Hij heeft in de Peruaanse gevangenis al meerdere huwelijksaanzoeken gehad. De per brief verstuurde aanzoeken werden bij de advocaat van Joran bezorgd.

-Bron, Msn.com[/i]

Wat vinden jullie hiervan?

Wtf :crazy_face:
Hoe dom ben je dan.

hahahahaha wat een mafkezen

tja, er zijn altijd vrouwen die daarop geilen…

er lopen genoeg gekken rond die hem wel willen…
vraag me niet waarom

haha, wedden dat dat meisje ook binnen no time niet meer leeft… ;o

Tja hij moet iets te doen hebben om zijn tijd te doden… :face_with_raised_eyebrow:
I don’t care…

Ik denk dat mensen in zo’n gevangenis na een lange tijd geestelijk niet heel goed meer zijn, dus ik geloof er niet zo in…
Maar goed, ik denk ook wel dat die vriendin de andere kant van het verhaal heeft gehoord, en die zal dat dan ook wel geloven.

Dat denk ik ook ja.

Hartstikke geil toch, hoef je niet eens meer te vragen om wurgseks, doet ie uit zichzelf.
:pensive:

o.O Wow dan moet je wel heel erg hard geslagen zijn…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Wtf… ach hij is toch niet helemaal goed snik, en dat mens dat hem eten komt brengen dan waarschijnlijk ook niet,

Meer?

die zijn niet helemaal lekker geloof ik

k dacht dat ie een eigen cel had? hoe moeten die vrouwen met hem in contact komen dan?

en die zijn inderdaad niet goed bij hun hoofd…
ik hoorde laatst ook iets over geert wilders die verschillende affaires zou hebben, nou k snap ook niet wat die vrouwen zien in zo’n gladjanus o.o

uuh mij maakt het niet uit. Hij mot mar kieke wat ie doet in de bak.

HAHAHA gek :’)

Ik ook niet! Wat een ranzige *** is dat zeg
Maar de stiefmam van een vriendin die werkte heel lang geleden met geert in hetzelfde gebouw en die vent had sjáns, niet normaal x]