Joran van der Sloot schuldig: ja of nee?

Ik heb gekeken of hier al een topic over bestond. Maar ik kon niks vinden dus besloot ik er een te maken.
Ik volg nu het hele verhaal van Joran en Stephany Flores. En durf het bijna niet te zeggen; maar ik denk dat hij onschuldig is en er in gigantisch is geluisd.
Wat denken/vinden jullie?

Joran word getoond aan de pers

Joran en Stephany hotel beelden

’ Drugs in bloed Joran en Stephany’

Video Telegraaf Joran in de lift word getroost door een agent

Schuldig.

gewoon schuldig.
ik denk dat er net iets te veel bewijzen zijn
en waarom vlucht hij anders?
hij is al aan te veel zaken ontsnapt
laten ze hem nu maar op sluiten in een cel in peru.

schuldig.
Bah ik vind het zo’n verschrikkelijke kwal
zo’n iemand moet gewoon gemarteld worden.

al is hij onschuldig, hij moet toch de bak in hoor voor die moord op Nathalee Holloway. Volgensmij komt hij dan in de gevangenis van Peru, en ze zeiden dat hij zo’n 25 tot 30 jaar in de cel moet.
Maar ze denken dat hij een paar dagen voor dat hij de cel in moet precies gaat zeggen van: Daar ligt Nathalee.
Afwachten maar.

http://forum.girlscene.nl…_message/5506901#m5506901

Hier een topic over hem.

Door de bewijzen die er nu zijn, schuldig.
Maar wie weet kan hij zich er nog steeds uit redden…

Waarom denk je dat 'ie onschuldig is?
En ook al was ie onschuldig voor de moord van Stephany, hij hoort toch thuis in de bajes door Nathalie Hollowlay.

Nee want ze hebben niet genoeg bewijs.
Geen bewijs,geen terechtstelling,geen gevangenisstraf.

bahh 25 tot 30 jaar is nog te weinig ik hoop dat een echte moordenaar hem komt vermoorden ofzo :wink:

Schuldig.

hmm ik weet te weinig van deze zaak af
ik weet wel dat hij eh niet deugt
http://www.volkskrant.nl/…_een_klassieke_psychopaat

ik denk dat hij een psychopaat is, schuldig dus. Ik bedoel hij praat zonder emotie over Stephany, er zit geen enkel overtuigend stukje in dat hij medelijden of wat dan ook heeft met Stephany, net als met Nathalee Holloway.

Of hij daadwerkelijk berecht wordt weet ik niet, hangt van het bewijs af.

Schuldig, altijd al geweest.

Kan iemand de concrete bewijzen tegen hem geven? Want ik dacht dat hij alleen maar een bekentenis had afgelegd? Maar bekentenissen zijn niet altijd te betrouwen…

schuldig, want ik mag hem niet. En komt er misschien weer een nieuw liedje uit.

Je kan nu wel gaan zeggen schuldig of niet schuldig, maar wij hebben toch geen bewijzen? Maarja hij is zeker niet onschuldig dusja xd

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik hoop dat ze jou nooit selecteren om in de jury te gaan zetelen :stuck_out_tongue:

schuldig