Hey girls!
Ik weet niet zo goed of ik dit topic hier kan posten. Ik weet niet of het uberhaupt wel slim is om hier over dit onderwerp te beginnen op een forum van girlscene, maar omdat ik toch wat beginnersvraagjes heb stel ik het toch hier omdat ik niet zoveel zin heb in het te worden afgesnauwd door ervaren mensen .
Ik ben pasgeleden mijn eigen grafisch vormgeving bedrijfje begonnen. Hartstikke leuk, maar ik merk dat veel mensen ook naar mij komen voor een website. Tot nu toe heb ik ze altijd gezegd dat ik weinig ervaring heb met het maken van een website, maar mensen beginnen nadat ik dit heb gezegd toch te twijfelen of ze nog wel naar mij willen voor een opdracht. Ik vind dit jammer en wil gaan kijken naar de optie of ik er websites bij kan doen.
Nu weet ik dat Joomla en Wordpress veel worden gebruikt voor het maken van websites. Wordpress is misschien wel makkelijker, maar wat ik zo matig vind aan wordpress is het feit dat je voor thema’s moet betalen. Nu zag ik dat bij Joomla er verschillende extensies zijn die je helpen met het bouwen van een website door bijvoorbeeld Drag&Drop, en viel mijn oog op balbooa gridbox.
Heeft iemand van jullie ervaring met Joomla (en extensies)? Is het een beetje te doen?
Ook zag ik dat je je nu niet kan aanmelden op Joomla? Weet iemand daar iets meer over? Want ik ga ervanuit dat je nu dus niet een nieuwe website kan maken.
Ik weet dat ik misschien beter bij een ander forum terrecht kan maar ik wilde het hier toch nog proberen. Thanks!