Jongn

Heejj … Ik snap er egt niks meer van he … Ik vind een jongn nu al 2wekn leuk. En we sms’en nu ook al 2weken aan een stuk van 's morgens tot ik moet gaan slapen hij heeft nu al 7 keer gevraagd om af te spreken maar ik kan Gwn heel de tijd niet buiten maandag hij zat egt te pushen dat ik zeker moest komen en ik zei ja … De dag ervoor zegd hij het zelf af en zegd dat hij geen tijd heeft. Normaal begint hij altijd vanzelf te smsn en nu ineens stuurt hij niks meer en als ik iets stuur negeert hij me of heeft een smoesj zodat hij niet meer moet smsn … Op sgool plagen zijn vriendn me heel de tijd en houden ze me egt in de gaten al ik voorbij loop duwen ze hem naar me en zijn vriendn zeggn dat hij me egt leuk vindt … Maar dan komt een vriendin van me zeggn dat hij op iemand anders verliefd is … Wat moet ik dan geloven en waarom doet hij ineens zo??

Ik snap er ook niks meer van. Kan je voortaan normaal typen, zo kan iedereen je tenminste begrijpen

Leer eerst even normaal Nederlands typen. Sgool? Serieus…

Sorry … Ik zal het proberen

typ volgende keer wat meer normaal nederlands…

Jah ik weet het

Ja*

Haha

Interpunctie.

OT: ik weet niet echt wat hij nou wil. Misschien kun je het hem gewoon vragen en als hij dan nog steeds zo raar doet zou ik hem maar laten.

Ik weet het echt niet. Als we dan afspreken zegt hij dat ik het aan niemand mag vertellen en al zeker niet in school.

Snap er niks van.

Op hem afstappen en het gewoon face-to-face vragen.
Als hij je echt leuk zou vinden, zou hij je niet negeren. X

Ja maar al zijn vrienden staan er altijd bij en ik heb gevraagd of ik hem eens apart zou mogen spreken in school en hij zei dati liever bij zijn vrienden staat. Ik mag nooit iets doorvertellen van zijn sms’jes want dan wordt hij boos.

Dan zou ik er maar mee stoppen. Lijkt net of hij zich schaamt voor je of zo…

Als ie je leuk vind dan wil hij toch juist met je praten en bij je staan en als je ook tegen niemand iets mag zeggen als jullie wat gaan doen…?
Dat is toch ook wel een beetje raar…

Of hij moet erg verlegen zijn maar ik vind het apart en zou er idd mee stoppen.

Dan is hij het ook niet waard! Laten dus X

Nja. Ik mag echt niks zeggen. Hij vraagt zelf of ik niks wil vertellen aan mijn beste vriendin. Maar echt al zijn vriendn sturen berichtjes dat hij me leuk vindt en op school volgen ze me echt heel de tijd en houden ze me in de haten als ik voorbij loop maken ze grapjes en zit hij te blozen of ze duwen hem tegen me. Pfff

*gaten