Jongerenvakantie

Hee,
Deze zomer willen mijn vriendinnen en ik op vakantie gaan, maar weten nog niet waar heen. We denken zelf aan Lloret. Daar ben ik al eerder geweest, dus weet dat het daar sws leuk wordt.
Maar vind het ook wel leuk om iets nieuws te zien, dus als iemand iets weet let me know.
En raden jullie aan om zelf te gaan of met zo’n jongerenreis ding als gogo?
X

Bij zo’n jongeren reis als met gogo heb je wel dat er vanalles wordt georganiseerd zoals kroegentochten en bootfeestjes, excusursies etc. Dus dat zou ik wel doen als jullie een feestvakantie willen. Je zit dan ook in hotels waar veel andere jongeren verblijven. Qua bestemming zou ik gewoon even kijken naar wat ze aanbieden voor jullie budget, bestemmingen vergelijken en wat er allemaal te doen is buiten de stad zelf en dan een keuze maken.

Ik vind t veel chiller om zelf gewoon te kunnen bedenken wat je gaat doen, dus niet met zo’n reis mee te gaan die al dingen regelt. En als je dan naar een plek gaat waar je weet dat ook jonge mensen komen dan ontmoet je zo ook leuke types (en als je met vriendinnen gaat is dat ook niet perse nodig)

Gogo en beachmasters zijn geen georganiseerde reizen, je kunt je ter plekke bij de aanwezige reisleiding je ervoor opgeven (tegen betaling). Zo kun je je ook vaak opgeven voor een welkomsbbq oid.