Ik wil deze zomervakantie (laatste week van juli of de laatste 2 weken van augustus) met mijn beste vriendin met vakantie. Het liefst geven we niet meer dan 550 euro uit en is het hotel/appartement all inclusive en dicht bij het centrum. Welke sites raden jullie aan om even te kijken of heb je zelf een leuke voordelige vakantie gehad, tell me
550 in totaal? Dan ga je het niet redden denk ik.
Maar Gogo is wel een goede. Daar heb ik nu ook mijn vakantie geboekt.
waar wil je heen dan???
Ja of Beachmasters, daar hebben mijn vriendinnen en ik de afgelopen 2 jaar geboekt en dit jaar weer.
550 is wel te doen, ook al is het binnen het hoogseizoen, maar dan wordt het sowieso een busreis. Wij hebben een busreis voor 10 dagen in Spanje, all inclusive mooi hotel direct aan het strand. Kostte inderdaad net iets meer dan 500 euro, maar dat was wel de goedkoopste vakantie die we konden vinden in het hoogseizoen met deze eisen.
Je moet goed zoeken op Gogo en Beachmasters, dat zijn een beetje dé twee sites/organisaties zegmaar. Goedkoper dan bij een jongerenorganisatie ga je het niet vinden. Je bent wel erg laat met zoeken/boeken, dus dat gaat het wel flink moeilijker maken.
Dichtbij het centrum van wat?
Voor hoelang wil je heen?
In nederland of buitenland (en welk land dan)?
550 als totaal of voor het verblijf?
Ga naar Hongarije/Bulgarije/etc.
Daar betaal je in het land zelf heel weinig, bijvoorbeeld voor eten en drinken enzo.
Ik ben via Beachmasters naar Hongarije geweest (Siófok) en dat was goedkoop, maar wel een heeeele lange busreis, al vond ik dat niet heel erg opzich.
Dit jaar bij sunweb geboekt, best goedkoop voor een reis naar Albufeira dus blij mee. [420 euro voor 11 dagen]
Wel gaan we niet in het hoogseizoen natuurlijk, examenreis is namelijk eind mei/begin juni, maar alsnog.
We weten nog niet waar we naar toe willen maar we hebben ook pas vandaag besloten dat we toch samen met vakantie gaan, vandaar zo laat. Daarom willen we ook graag weten wat aan te raden is
Slotje, kan in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/goedkope-jongerenvakantie-tips-ervaringen-252885.0.html