jongerenvakantie new york

Weten jullie een organisatie waarmee jongeren kunnen meegaan naar new york voor 1 of 2 weken?
Het is niet de bedoeling om er naar school te gaan, maar gewoon er heen gaan in een vakantie.
het is mijn droom om naar NY te gaan maar mn ouders willen er echt niet heen… ;(
bedankt! x

Ja ik had wel ergens zo’n jongerenvakantie gezien, maar dat was een rondreis van 21 dagen voor 2700,-.

Ik denk dat jongerenvakanties over het algemeen alleen in Europa blijven? Want verder wordt heel erg duur ook voor de organisatie zelf (is mij een keer verteld). Ik denk dat je zelf even moet zoeken.

de prijs speelt eigenlijk geen rol, maar ik vrees dat ik me zal moeten haasten of ze zullen al volgeboekt zijn…-

hoef je het zelf niet te betalen?

Ja idd, hoef je het zelf niet te betalen? ^^

Maar ik denk dat je het best gewoon zelf een ticket kunt boeken
(Vliegticketskopen.nl bijvoorbeeld…) en een youth hostel kunt zoeken.
Lijkt me dat je dan het goedkoopst uit bent & boeken moet nu ook nog wel lukken!
Youth hostel zijn ook helemaal niet zo duur & heel gezellig,
allemaal jongeren van over de hele wereld die daar slapen =)
Good luck!

Ja maar dat is héél wat anders. Bij een jongerenvakantie-ding hebben zij de verantwoordelijkheid over jouw. Dus ouders hoeven zich minder zorgen te maken. Met een youth hostel ben je helemaal alleen, met mensen die waarschijnlijk níet alleen naar NY zijn gegaan, in tegenstelling tot jongerenvakanties. Daar heb je veel sneller aansluiting

Haha. Ooooh!
Dat is dus de reden dat jongeren op jongerenvakanties gaan! =P
Maar ouders weten ook heus wel dat je, wanneer je dingen wilt uitspoken, dat gewoon kan doen! Toch?
En ik neem aan dat wanneer je toch al naar NY gaat, dat het dan eigenlijk niet meer uitmaakt hoe?

Je hebt wel eens soort ‘vast-schema’ als je met een georganiseerde vakantie gaat. Je krijgt natuurlijk wel gewoon tijd om dingen te bekijken, maar er staan ook dingen vast. En er wordt natuurlijk altijd wel op je gelet.
Tuurlijk maakt het wel uit… Wat wil je; leuk met (net gemaakte) vrienden die gezellig in het zelfde schuitje zitten, of in je eentje aan de cola sippen? (tenzij je 21 bent… kun je gewoon aan de alcohol natuurlijk)

In dat geval zou ik helemaal noooooit op zo’n vakantie gaan!
Dan zou ik eerder wachten tot je wat ouder bent! (Als je van je ouders alleen naar NY mag als je met een organisatie gaat)
Want ik moet er echt niet aan denken om een “vast-schema” te hebben.
Maargoed, dat is dus niet voor iedereen een punt.
Ik reis iig liever “zelf”, zoals ik het altijd doe als ik naar het buitenland ga.

OT: Ik ben wel benieuwd naar wat je doet!

hmmm, ik wil ook naar new york, i love that city!! i love america:P
zo iets lijkt me echt heel leuk, als je er een vind, kan je die dan even naar mij sturen?^^ ik denk niet dat ik mag, maar ik kan het altijd proberen:P
ik hoop voor je dat je er een vind!!

hmm ik vind alleen maar highschoolyear waar je voor een jaar naar toe moet en dan verblijven in een gastgezin…
Naaja misschien wacht ik gewoon beter tot ik groot ben en alleen naar New york kan.
:roll_eyes:
x

Je zou eens bij www.travelactive.nl kunnen kijken, maar die regelen vaak niet gewoon een vakantie, maar bijvoorbeeld een taalcursus. Dan heb je daarna nog wel tijd om gewoon vakantie te vieren, maar het wordt wel duurder en het is natuurlijk anders dan een gewone vakantie!

Met kriskras kan je op reis naar New York :grin:
tis wel vn 18 jaar en je hebt een vast schema. x

ik ga binnenkort ook voor de eerste keer naar New York met een paar vriendinnen,

ja, ik wil graag volgende zomer naarnew york, het mag wel van mijnouders, prijsspeelt geen rolen ik wil niet naar school.
maar iik ben dan 16…
help!