Jongerenreis Amerika

Ik ben vorige zomer met mijn gezin naar west amerika op vakantie geweest, maar de de rest van mijn gezin vond het tewarm en hun verbranden snel. dus niet echt iets voor hun dat warme, maar ik verbrand dus helemaal niet snel, en vond het daar geweldig!
ik zou er zo willen wonden, maar nu las ik eenkeer in de fancy, dat iemand alleen op jongerenreis naar Amerika ging.
Ik ben tegen die tijd 16 jaar
Iemand die hier ervaring mee heeft? of al heeft gedaan?
xx

Geen idee, maar het klinkt wel vet!
i love the States.

Ooo,
Dat lijkt me echt heel leuk!
Nog nooit gedaan.
Ga er ook even overna denken of ikdat niet kan doen!

Geen ervaring mee. Het lijkt me wel gaaf, maar enorm duur.

Je kunt het gewoon simpelweg googelen, dan kom je vast wel op een site dat het aanbiedt en mensen die hun ervaringen vertellen.

Een vriendin van me is op kamp geweest in New York…
Het was wel een joods kamp (omdat ze joodse is).
Maar ze heeft daar de tijd van haar leven gehad!
Het kamp heet btw Modin of zo.
Het kamp was 3 weken + ze verbleef dan nog eens een weekend gewoon in NY, bij vrienden van haar ouders.

Ik kan er
op internet echt niks over vinden.
maar ik denk dat ik dan alleen moet, heeft iemand daar ervaring mee, alleen naar een jongerenkampgaan zonder vrienden?

Meer??

werkelijk?
klik en zoeken maar.

Dat is de reis zelf.
Niet de mening van mensen die het zelf ook hebben gedaan,
en dat wilt ze graag weten ^^
Toch?

Als ze misschien zo’n website zoekt dat ze in contact kan komen met mensen die al zijn geweest…

daar schiet ze meer mee op; dan op een forum waar de meeste mensen in europa op vakantie gaan denk ik zo.

Ik zoek zeker mensen die he3t ook gedaan hebben, en sites!

Ik ben vorig jaar met EF twee weken naar Santa Barbara gegaan, dat was heel erg leuk. Het was ontzettend goed voor mijn Engels omdat je eigenlijk helemaal ondergedompeld werd in die taal en die twee uurtjes Engelse les per dag waren ook best leuk :]