Jongerencampings

Ik wil deze zomervakantie met een vriendin naar een jongerencamping in Nederland. Weet iemand misschien een leuke jongerencamping? We zijn trouwens 14 jaar, zijn er camping waarop je vanaf die leeftijd al alleen mag komen?

camping duin & strand.
das in scharendijke, ongeveer 6 km van renesse. ( in zeeland )
de camping is ook op loopafstand van 't strand dus das wel handig =)
ik weet niet hoe oud je moet zijn, moet je even op de site kijken
maar eigenlijk denk ik wel dat je 16 of 18 ofzo moet zijn…

jaa, op die camping moet je ook 16 zijn. volgensmij op elke camping wel -.-’ mag ik eindelijk van m’n ouders, kan ik naar geen één camping toe hahah

Ik en een stel vriendinnen zijn er ook naar op zoek. We hebben alleen in Zeeland gekeken, maar daar hebben wij er geen gevonden.

voor 15 en ouder = Texel camping Kogerstrand :wink:

iemand nog een camping?

Volgens mij zijn de meeste jongerencampings in renesse, texel enzovoort 16/17 +. Misschien is een weekendje naar een jeugdherberg op een leuke plek ook wel nice?

ik ben ook wel benieuwd,
ik ben ook 15 en wil met wat vriendinnen in de zomervakantie een paar dagen weg. zou wel leuk zijn als je in de buurt kan uitgaan, en een leuk dorpje/stad in de buurt. en we gaan liever niet naar renesse/terschelling.
en ook het liefst wel een jongerencamping ofzo, of jongerenterrein. anders moet je om 12 uur al stil zijn enzo…
iemand tips?
xxx

even een upje, want ik ga dit jaar met mijn ouders op vakantie maar mijn broer gaat niet meer mee… we gaan dit jaar in nederland op vakantie, 1 van de waddeneilanden wss, in iedergeval aan zee.
Weet iemand een leuk vakantiepark o.i.d? Geen camping met tenten, we willen wel een huisje, graag een park waar iets te doen is voor jongeren ofzo, omdat ik natuurlijk alleen met mijn ouders ga.

k heb ook een vraag ghehe, kan het bijvoorbeeld ook als er 1 van de groep wel 16 is?

ja ik weet wel wat , ik denk dat je kan camperen aan d e oostkust in himmelkutje

ja ik weet wel wat , ik denk dat je kan camperen aan d e oostkust in himmelkutje

Misschien Camping Terpstra op Terschelling, daar hebben ze nu geen minimum leeftijd meer volgens mij…
En uhm het erkemederstrand in Zeewolde, maar dat is denk ik vanaf 15 jaar…
En het eibernest in eibergen, het is geen jongerencamping,maar jongeren mogen er wel gewoon staan.

Het erkemederstrand, dat ligt in Zeewolde en mag je heen als je 15 bent…
Misschien is dat iets voor jullie?