Jongeren vakantie!

ik weet, ik weet er is een topic voor zomer 12 maar ik ben opzoek naar een leuke jongeren vakantie @ spanje (blanes) een van julli daar al eens geweest? Wat zijn de ABSOLUTE Do’s en dont’s en in welk hotel/appartement heb je gezeten. En is deze aan te raden.
Alvast bedankt (: xxx

Ik ben daar geweest en zat op de camping. Ik weet niet zo goed wat ik mij bij do’s en dont’s moet voorstellen? Hoe oud ben je trouwens?

Ik ben 2 jaar geleden met een vriendin naar Salou geweest! het appartement waar we zaten was echt helemaal niks. Het uitgaan is er wel leuk, als je met een jongerereisorganistatie gaat, hebben ze allemaal activiteiten waaraan je mee kunt doen.

als ik daar heen ga ben ik 17.
Ehhh, leuke feesten? iets van een waterpark ofzo?

Je hebt in Blanes twee discotheken en verder nog wat kleinere cafés. Als ik jou was zou ik even kijken op sites van jongerenorganisaties, zoals beachmasters. Via organisaties kan je vaak ook leuke dingen doen, zoals naar het waterpark.

O nee, eigenlijk zijn het er geen twee.

Ben niet in Blanes geweest, alleen Lloret. Weet niet of je daar wat van wilt weten?

Ik ben met Xtravel geweest, was allemaal goed georganiseerd enzo, ook kroegentocht. Je kon mee met van die uitjes (dagje barcelona, tocht op een boot naar een privestrand, avondje lloret) maar dat hoefde niet. En ik heb in een appartement op camping La Masia gezeten. De camping zelf is niet aan te raden in een tentje oid (dat is niet te doen met de hitte) maar de appartementen waren echt prima. De camping had ook een winkeltje en zat heel centraal gelegen bij de kroegen en clubs enzo, maar niet zo dichtbij dat je niet kan slapen van de geluidsoverlast. (Daar klaagde mensen in appartementencomplexen heel dichtbij de clubs erg veel over…)
Er was 1 hele leuke kroeg, die was toen ik daar was pas net geopend. Holland House oid? Was erg gezellig toen iig. En discotheek Arena was ook leuk.

Wist ik nu maar hoe die restaurantjes heten o_O
Je had 1 engels restaurantje, daar hadden ze heerlijk goedkoop eten, en daarnaast zat een pizza restaurant en dat was echt heel ranzig. Alsof je karton aan het eten was.

Ik zat in een tentje op la masia. Vond het best prima te doen eigenlijk, erg gezellig ook.

Ik ben ook in appartementen La Masia geweest, superfijn! Met Gogo. Je kon inderdaad met verschillende uitstapjes mee, je kon dan pakketten kiezen. ben zelf in Barcelona geweest, kroegentocht, totally summerparty in Malgrat, en een avondje Lloret. stuk voor stuk aan te raden! die jongerenorganisaties, X-travel, gogo en beachmasters werkten veel samen en zit volgens mij niet zoveel verschil in… de Arena en Sala Vega zijn de grootste discotheken en ook de leukste.

dankjulliewel voor reacties, wij hebben uiteindelijk voor hotel STELLA MARIS gekozen. Dat zit wel echt super dicht bij die kroegen. heb je daar veel last van?? xxx

Sorry, maar ik irriteerde me vreselijk aan julli. Het is jullie haha.
Ik moest het gewoon zeggen!

ooooh zou je mij daar iets over kunnen vertellen, ik ben nieuwsgierig! Willen volgend jaar wss naar Lloret gaan :’)