Jongere jongen

Ik heb een week geleden op kamp een jongen leren kennen… Ik vind hem knap en hij is ook erg aardig, eerder vandaag liet hij me weten dat hij mij ‘leuk’ vind. (voor zover je iemand na een week al leuk kunt vinden…) Nou is het probleem dat hij 1 jaar en 2 maanden jonger is dan mij ( ik ben 16 en hij is 15), opzich is leeftijd natuurlijk geen probleem, maar zoveel jonger… Nu weet ik dus niet wat ik moet doen. Want het is een leuke jongen, alleen ik zit toch wel met dat hij zoveel jonger is. Dus ik heb jullie advies/hulp nodig !

Zoveel jonger is hij toch ook weer niet? Als hij nou 12 was zou ik je probleem wel snappen, maar een jaar valt wel mee vind ik.

Mijn vriend is 1 jaar en 1 maand jonger dan mij, en dat is absoluut geen probleem geweest tot nu toe. Al 9 maanden samen inmiddels :slightly_smiling_face:
Als hij niet heel kinderachtig is, en je hem leuk vind & hij jou ook komt het allemaal goed :slightly_smiling_face:

Inderdaad, zoveel jonger is dat toch niet…?

Age is but a number, als hij een beetje zich een beetje volwassen gedraagt zou het geen probleem zijn, toch?

Mijn vorige 2 serieuse relaties waren ze ook een jaar jonger dan mij. opzich niet zo erg hoor :stuck_out_tongue:

dat is toch niet veel jonger?

wat maakt dat nou uit?
tenzij het nog zo’n kleuter is maakt leeftijdsverschil van 1 jaar toch niets uit…
hij zal wel even ‘volwassen’ als jij zijn toch

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik toch maar wat met hem af ga spreken! Ik heb niks te verliezen, en als ik hem beter leer kennen zie ik ook gelijk of het leeftijdsverschil een probleem is of niet !

mijn ex was/is ook 1 jaar jonger dan mij, nooit problemen mee gehad hoor.