Jongere jongen

Even een algemene vraag.

Zouden jullie daten met een jongen die ongeveer 5 jaar jonger is dan jullie?

Ligt eraan in welke leeftijd het is. Als het 15 & 20 is, zou ik het absoluut niet doen. Maar 25 & 30 wel.

Ligt heel erg aan de leeftijd en ook hoe die persoon is, want sommige jongens gedragen zich ouder dan hun leeftijd maar je hebt ook jongens van 30 die zich gedragen als 15 jarige.

21-26, is dat te doen denken jullie?

Ja, kan prima, zolang jij er geen moeite mee hebt en hij ook niet.

Ik denk het wel, maar jongens worden nou eenmaal laat volwassen. Ik weet natuurlijk ook niet hoe jij in elkaar steekt maar als jullie een beetje dezelfde interesses hebben denk ik dat het wel kan. Niet dat jij in het weekend liever op de bank zit en hij elk weekend zich wil bezatten. Dan gaat het natuurlijk niet werken (:

Alhoewel ik het liefste de jongste ben in een relatie, zou ik best een uitzondering willen maken voor een hele leuke jongen als hij maar een beetje jonger is. Maar 5 jaar? Echt niet.

Voor mij voelt een jongere jongen gewoon niet goed, maar als dat voor jou geen punt is… het enigste bezwaar dat ik verder kan bedenken is dat hij nog volop in het studentenleven zit terwijl jij misschien al een baan hebt, misschien al aan kinderen zit te denken…?

Kan wel. Het ligt heel erg aan hoe iemand is.

Ik ben zelf nu 29 dus ja op deze leeftijd wel ja. 21-26 kan ook prima, ligt er ook aan hoe jullie allebei zijn maar zou het geen breekpunt vinden.