jongere jongen

Ik vind een jongen echt heel leuk, alleen het probleem is dat hij 15 is en ik 16 (in juli 17). Daarbij komt dat hij ook nog eens een vriend van mijn broertje is, die ook 15 is. Maar hij is zo leuk, we hebben zoveel gemeen en we kunnen samen zo goed lachen! Ik heb een jongen nog nooit zo leuk gevonden, kan het leeftijdsverschil? Hij is trouwens langer dan ik!

leeftijdsverschil maakt in de liefde niks uit.

Over het algemeen zijn jongens jonger dan meisjes qau ontwikkeling enz. maar misschien is dit bij jullie wel niet het geval.

Als jullie er geen problemen mee hebben, maakt het toch niet uit?:slightly_smiling_face:

Ik weet niet of hij me ook leuk vind & er dus geen probleem mee heeft.

zoek dat dan eerst eens uit?!

Kijk eerst wat ie van jou vind idd…

Een meisje bij mij in de klas is 19, en ik ben 16. Als dat meisje op een jongen in mijn klas valt is dat dus ook een jongen van 16 of 17, en dan is er niks aan de hand , want ze zitten toch in dezelfde klas.
Het maakt sowieso niks uit, want waarom zou het andersom wél kunnen?

dat maakt echt niks uit, mijn vriendje is ook anderhalf jaar jonger dan mij en ik merk er totaal niks van dus :stuck_out_tongue:

heey!
haha dit is best grappig! ik heb hetzelfde en echt dan ook bijna helemaal hetzelfde: ik ben 16, in juni 17 en hij is nu 15 en in juli 16… :stuck_out_tongue:
maar goed, ik ben er overheen dat het erg zou zijn, want ik vind hem echt leuk! :grinning:
en hij is trouwens ook een stuk langer dan mij en lijkt iig 16 (dus geen 15…)

Veel succes met “die van jou”!! :wink:
xxx

Leeftijdsverschil maakt echt niet uit hoor =)

maakt nix uit zolang jullie 2en er geen moeite mee hebben :wink:
Maar zoek dat maar eerst uit en keep us up-to-date :grinning:

Ik heb al anderhalf jaar met mijn vriend, en hij is ook jonger dan mij! Het gaat nog steeds prima, al hebben wij in het begin ook reacties van mensen gekregen die het gek vonden. Gewoon niks van aantrekken! :sob::muscle: Liefde overtreft alles!

Het is maar anderhalf jaartje ofzo ??

Dus wat is het probleem :slightly_smiling_face: volg je hart kijk niet naar leeftijd etc. Dat kan echt wel!

Ja jullie hebben gelijk! Als je iemand leuk vindt maakt het leeftijdsverschil gewoon niet zo veel uit. Hij is nu lekker weg, dus ik zie hem ff niet. Van mijn vriendinnen moet ik hem mee uit vragen, alleen dat durf ik dus niet.

mijn vriendje is ook jonger dan mij, maar twee maanden:P maar ik pest hem dr altijd mee:P

ik vind dat als je gwoon het goed met elkaar kan vinden dat leeftijd dan echt niet uit maakt!

haha bij mij scheelt het ook 2 maanden en ik pest hem er ook altijd mee :flushed: Dat ik eerder mijn rijbewijs ga halen en al die dingen, dat vind hij echt helemaal niet leuk :stuck_out_tongue_closed_eyes: maarr op die dingen na, merk ik echt helemaal niks van ons leeftijdsverschil en ik hou super veel van mijn iets wat jongere mannetje! :flushed: