Jongere crush

haaai , nou ik ben dus 5 teen maar mijn crush is net 14 , Ik ken hem niet heel goed maar hij is echt hot en sportief .ik vind het heel akward om iets met hem te krijgen of uberhaupt te zoenen met hem. Hij is heel verlegen ( tips om op hem af te stappen ?) en denken jullie dat mensen het raar vinden als ik iets met een jonger iemand neem?

xoxo - GG :wink:

helluppp plss
xx

Het is echt normaal als je een jonger vriendje hebt :wink: Er zijn genoeg meiden die dat hebben! Andersom zijn er ook veel jongens die een jongere vriendin hebben. Jullie schelen maar een jaar, dus dat valt best wel mee als je nagaat dat er ook stelletjes zijn van drie jaar verschil of meer. Ik weet niet of je z’n nummer hebt, maar je kan het beste wat met hem gaan appen en dan voorzichtig vragen of hij een keertje wil afspreken. Je kan gewoon vragen om een keertje ergens wat samen te drinken of je gaat romantisch picknicken. Maar als hij echt ‘heel’ ‘heel’ verlegen is kan je het beste wat samen drinken. Je moet elkaar goed leren kennen, dan komt alles vanzelf wel.En zoenen ook gaat vanzelf! Geloof me maar :wink: Heb ik je zo geholpen, of wat meer tips? :wink:

ugh precies hetzelfde probleem :hammer: , voel me soms echt eeen pedo als ik aan hem denk ook al scheelt het maar een jaar :sunglasses:

Ik en mijn vriend verschillen 2 jaar
hij is net 13 en ik bijna 15 en t gaat prima!

hahahah dankjee gurlls :couplekiss_man_woman: