Jonger/ouder lijken

ik ben 14 en ik wordt meestal op 15/16 geschat maar het licht er ook aan hoe je je gedraagd enzoo

het licht misschien aan mijn lengte dat ik oude wordt geschat, want ik draag geen make-up enzooo

ik ben ook 16 en wordt ook rond de 14/15 geschat.
Komt waarschijnlijk omdat ik klein, dun en tietloos ben.
Ik draag wel make-up, hakken en ‘oudere’ kleding zeg maar, niet van die blije roze shirtjes ofzo.
Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd wel minder wordt, nu ik iets aan het groeien ben. :slightly_smiling_face:

I feel her pain.

Ik ben bijna 19 en ik word 14 geschat. Erg vervelend, maar in mijn geval helaas niets aan te doen. :s

Ik ben 16 en wordt rond de 18, 19 geschat :stuck_out_tongue:

Toen ik nog donker haar had, werd ik vaak begin twintig geschat. Terwijl ik vijftien was.
Nu ik weer blond ben, vaak een jaar of negentien. Soms wat ouder.
Ik heb een aardige boezem, waardoor mensen blijkbaar sneller denken dat ik wat ouder ben.
Verder kom ik ook wel wat ouder over, qua praten enzo.

Ik doe niet echt iets om er ouder of jonger uit te zien, ben gewoon mezelf eigenlijk.

ik word ook vaak jonger geschat, ik ben 16, maar mensen denken vaak 13/14. ik ben klein, 1.54 meter en ik draag alleen mascara. heel soms hakken, maar niet hoog, daar kan ik niet op lopen. vind het niet zo erg dat ik er jonger uitzie

Ik word ook jonger geschat. erg vervelend maar je moet maar zo denken: als iedereen dikke rimpels heeft zie jij er nog jonger uit!

Dit topic is al twee jaar oud :’)

Anyway: Ik wordt altijd 14/15 geschat en ik ben 19. Maar goed, ik ga echt geen moeite meer doen om me ouder te laten lijken.

Toen ik laatst uitging ben ik in ELKE kroeg gecontroleerd, waarvan ik één keer echt superhard aan mijn arm naar buiten ben getrokken door een uitsmijter omdat hij er zo zeker van was dat ik geen 16 was (&^%$#).

Ik ben 17, maar wordt altijd ouder geschat, not nice. Zo wilde de mevrouw in e bibliotheek me voor mijn abonnement laten betalen, terwijl het voor mensen onder de 18 gratis is…

Heb je dan ook niet dat veel te oude jongens/mannen je leuk vinden? Dat lijkt me pas kut.

ik ben 19 en ik word gewoon 15 geschat ben ik niet blij mee omdat dan geen make dan lijk ik jonger met make up lijk ik wel ouder.

Ik ben nu bijna 17. Ik word vaak ouder geschat. rond de 18/19. Toen ik 14 was werd ik 16/17 geschat. maar ik ben 1.75, dus niet echt klein ofso. ik denk ook dat het te maken heeft met je gedrag, houding en je gezichtsvorm te maken heeft. En ook met kleding. Volgenw mij heeft he tniet altijd met lengte te maken, aangezien ik een meisje ken die best wel klein is die ik toch ouder zou schatten.

IK WORD MORGEN 15.
Maar, ik word nu gewoon 14 geschat -wat ik dus ook nóg ben-.
-Probeer tips te zoeken op internet om er ouder uit te zien.
-Zeg dat je wat tips hebt.
-Vind je het niet prettig om het zo te zeggen? Doe een meidenavondje en maak haar op die manier op -zoals de tips-.
-Geef haar een complimentje -als het geslaagd is- dat ze er ouder uitziet!

Misschien je haar donker verven?

Ik word ouder geschat, ik ben 14 en word vaak 15/16 geschat,
ik denk doordat komt omdat ik andere kleding draag dan die meiden in mijn omgeving. Ik denk sowieso dat kleding al veel doet. Bijvoorbeeld een blazer komt veel ouder over dan een T-shirt.

maarja na een tijdje gaat het wel weer over denk ik ik lijk nu ook ouder nou ja eerst schatte iedereen me 12 terwijl ik 14 was en nu ongeveer 14 want gedraag me volwassener en ben niet meer zo tietloos :stuck_out_tongue:

@laurieeen gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

ik ben 14 maar word meestal 15/16 geschat… ik weet niet hoe het komt… ik draag niet heel veel make-up alleen oogpotlood en mascara.

Door een blazer zie je er meestal wel wat ouder uit. Daarom houd ik van blazers. Ik zou juist niet voor de donkere kleuren gaan maar wat beige, poeder kleurtjes. Een paar mooie pumps niet te hoog. En wat subtiele sierraden.

Als je allemaal donkere make up op doet kan het wat ordinair over komen en schatten de meeste jou jonger.

Zelf ben ik 16 maar ik word 15/16/17 geschat. Dus aardig in de richting. Ik ehb er altijd een hekel aan dat een goede vriendin van mij die een jaar jonger is dan mij nooit der id hoeft te laten zien en ik wel :s maarja kan ook niks helpen dat ik er nog jong en fris uit zie. (grapje! :stuck_out_tongue:)