Jonger geschat / ouder uitzien

Hee,
Ik wordt vaak jonger geschat dan ik ben , hier erger ik me heel erg aan.
Ik ben 14 en wordt vaak 13 geschat terwijl ik er juist ouder uit wil zien!
Mijn vriendin is 13 en word vaak 15 / 16 geschat!
Mijn vraag is dus aan jullie , hoe kan ik er ouder uitzien?

X

Woow, wat een verschil tussen 13 en 14

Ik zal het gewoon zo laten, je krijgt vanzelf rimpels.

Dat is ook maar 1 jaartje? En wees blij, later schatten ze je jonger en wil je liever niet dat je ouder wordt geschat. :slightly_smiling_face:

je haar heel anders doen/knippen… ofzo
maar ik zou ook niet overdrevnn veel makup op doen om er ouder uit te zien want dan zie je er uit als een geflipt makeupmonstertje
Ik zou je haar in een ander kapsel knippen ofzo of verven

heb ik geen last van, ben 16 word vaak 18 geschat (een keer zelfs 26 XD). make-up kan je ouder laten lijken, maar ik vind dat iemand van 13 niet té veel make-up moet dragen. komt wel goed, misschien is dit over een jaar wel anders :slightly_smiling_face:

omg stel je aan.

Ik heb blond haar tot over m’n schouders… ik probeer het lang te laten groeien…

het gaat me er niet om dat ik als 13 geschat wordt maar het gaat erom dat ik ouder geschat wil worden

Komt wel inorde.

ik zou zeggen; héél veel foundation (yk, dichtplamuren die handel), wonderbra’s en lange nepnagels met tijgerprint. Voor dat je het weet word je 23 geschat! (;

Waarom wil je dat? Je bent 13, wat is daar mis mee? Wil je dat omdat je vriendin ouder geschat wordt? In dat geval vind ik je best sneu, sorry hoor.

ojeeee. 13/14. sjongejonge.

ik vind niet echt dat je een verschil kunt zíen in die leeftijden hoor.

Ik snap wel dat ze ouder geschat wil worden, dat is wel belangrijk op die leeftijd. (Geef toe, de meesten van jullie vonden het toch wel leuk als iemand op je 13 dacht dat je 15 was?)

http://forum.girlscene.nl…_ben/list_messages/204627