jongensvrienden

ik trek de laatste tijd best wel veel met een paar jongens op, maar ik durf op app gewoon geen gesprek te beginnen laat staan te vragen om te skype, in tegenstelling tot een vriendin die al hele gesprekken met ze heeft en uren met ze skypet, iemand tips?

Gewoon een gesprek beginnen, jongens zijn net mensen.

Misschien zijn zij dan toch niet zo geschikt als vrienden. Je zult toch moeten investeren en contact moeten zoeken/onderhouden wil je een vriendschap opbouwen. Als je nu al niet durft, kunnen zij ook niet de juiste vrienden zijn voor jou.

De vraag is, wil jij een vriendschap met hun omdat je van ze houdt en ze waardeert, of omdat je denkt dat het hoort door je vriendin?
En, wil je überhaupt wel vriendschap, of wil je een relatie? Dan snap ik je aarzeling, want dat is ook spannend. Daar moet je gewoon doorheen zien te komen.

ik hoef geen relatie hoor :slightly_smiling_face:, maar ik kan het wel goed met ze vinden maar het voelt een beetje gênant om een gesprek te beginnen :slightly_smiling_face:

Net mensen haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zou gewoon casual met ze appen, als je er ‘‘een ding’’ van maakt dan word het denk ik juist awkward. Verder houden niet alle jongens van skype (met cam en echt bellen), sommige wel natuurlijk maar ik zou beginnen met appen :slightly_smiling_face: