jongensvriend

Heey allemaal,
Ik ben ongeveer 5 jaar bevriend met een jongen, ik noem hem voor het gemak even Tim.
vroeger, toen we allebei ongeveer in groep acht zaten, was alles nog makkelijk.
De eerste jaren was ik niet zoveel met hem bezig als nu, ik zag hem af en toe, en praatte soms via hyves met hem. Toen hij naar de middelbare school ging, werd hij een player, ook mij vroeg hij verkering maar ik zei nee. Ongeveer een half jaar/jaar geleden kreeg ik whatsapp, we gingen veel meer met elkaar praten en hij begon steeds meer voor me te betekenen. We spraken nog steeds af en toe af, maar ons contact was vooral via internet, maar het was echt gezellig om met hem te praten en soms met hem af te spreken. Na een paar maanden vroeg hij me een paar keer verkering, maar ik zei telkens nee. Toch wist hij me telkens aan het twijfelen te maken, ik weet dat dit dom was, maar op die momenten bracht hij echt mijn hoofd op hol. Ongeveer een paar maanden geleden merkte ik dat hij steeds erger kortaf begon te worden op whatsapp, toch spraken we nog wel eens af en hadden we soms ook wel echt leuke gesprekken. Sinds een tijdje is dit steeds erger geworden, hij wordt steeds erger kortaf en ik heb nooit meer diepgaande gesprekken met hem. Ik heb er veel over nagedacht maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Het klinkt misschien heel naïef maar hij betekent echt veel voor me. Ik wil hem niet kwijt maar ik denk dat ik hem moet laten gaan. Ik beteken blijkbaar niet meer zo veel voor hem als vroeger.
Er zijn twee dingen die ik kan doen, of ik vraag aan hem wat er aan de hand is, of ik laat hem los en praat niet meer uit mezelf met hem en laat het aan hem over, om te zien wat hij doet…

Je geeft zelf al het antwoord :slightly_smiling_face:

haha je zegt dat je hem Tim zal noemen, maar verder gebruik je dit helemaal niet in je verhaal, oké dit is niet nuttig

je kan toch gewoon eerst vragen wat er is? zijn antwoord afwachten en alsnog hem gewoon vergeten?

je kan toch gewoon eerst vragen wat er is? zijn antwoord afwachten en alsnog hem gewoon vergeten?

ja dat zou kunnen, maar ik ben bang dat hij boos wordt, of dat er niks aan de hand is maar dat ik alles juist erger maak

haha sorry White_rose maar ik ben niet echt handig met citaten xd

moest er niets aan de hand zijn dan zou hij toch ook niet plots anders reageren? :wink:

Je kan het hem inderdaad gewoon ff vragen dan weet je het ook teminste.

Ik zou idd 1 van die 2 mogelijkheden die je hebt gekozen uit kiezen.

dankjewel allemaal! ik ga proberen mezelf zover te krijgen dat ik het hem gewoon ga vragen! ^^

Hoi allemaal,

Ik app nu ook met een jongen. Alleen, hij antwoord wel. Alleen het duurt zolang! Echt verschrikkelijk. Gisteren stuurde hij 2x per dag wat, en toen vroeg ik wat terug zeg maar en nu stuurt hij de hele dag al niks terug. Terwijl ik wel gewoon normale antwoorden krijg, gewoon wat je verwacht zeg maar. Gewoon leuke antwoorden. Niet kortaf ofzo. Echt verschrikkelijk dat ik automatisch om de 5 minuten op mijn mobiel kijk of ik al wat terug heb. Drama. Hij leest het ook steeds wel. Maar antwoord pas heel laat, soms pas na een dag ofzo. Wat duurt een dag dan lang.

misschien is er iets aan de hand

Misschien dat hij z’n interesse is verloren omdat je hem steeds afwees? Aangezien hij een player is