Jongenss.....

Heeeei, ik zit nogal ergens mee. Als ik een jongen leuk vind zijn die altijd veel ouder dan mij, dat is echt kut. ze zitten dan ook meestal al op de middelbare. De ene keer doen ze poeslief tegen me maar de andere keer zitten ze me in de weg en dan zeggen ze niks. Ik weet niet mee wat ik moet doen. Het is altijd zo. Jongens van mijn eigen leeftijd zijn nog zo kinderlijk, en veel kleiner dan mij. Daarom val in dus op wat oudere. Als een vriendin van mij een vriendje krijgt word ik ook heel jaloers. Ik weet het niet meer, iemand tips?

hoe oud ben je ?

Meid, als je nog op de basisschool zit, geniet daar dan lekker van. Je bent nog zo jong en aan oudere jongens echt nog niet toe, geeft alleen maar problemen.

Maar even omdat ik toch nieuwsgierig ben, hoe oud ben je zelf en hoe oud zijn die jongens?

Haha ik ben 11, en die jongens zijn ong 12/13. Maar aan die reacties van je ent zo jong heb ik niets. Ik bedoel, ik heb nooit echt gespeeld, en ik heb al vriendinnen van 14 15 16, (ook wel jonger) dus niet zo gek dat ik er zo over na denk

Dit is wel gek dat je er zo over na denkt :") Wtf moet je op de basisschool met een vriendje. Ja, handje vast houden en giechelen over een kusje. Maar kom op :"D.

Waaaaar gaat het heen, man.

Ik vind het wel een beetje zonde dat je jezelf al zo oud voelt. Maar goed, geen tips, op die leeftijd stelt een ‘relatie’ niks voor.

Excuses als ik bot ben :slightly_smiling_face:
Edit: Ik heb mezelf nog ingehouden, nu ik terug lees. Haha.

Wtf, dat is voor kleuters. Maar als je toch niks aardigs te zeggen hebt, waarom reageer je dan?

Dit. Ik zou zeggen: begin nog maar niet aan oudere jongens en relaties want waarschijnlijk word je er op dit moment niet veel “beter” of gelukkiger van.

Oh wauw, 11… M’n broertje is 11, zou me echt niet kunnen voorstellen dat hij al een serieuze relatie aangaat hoor hahaha, sorry… Het valt me op dat het allemaal steeds vroeger word… Geniet lekker van je jeugd.

Dat was trouwens voor icexgold bedoeld

Ik ga niet zeggen dat je (te) jong bent, maar geloof me: over een paar jaar denk je terug aan dat je daar nu al mee bezig was en dan vraag je jezelf gigantisch af waarom je daar toen al aan dacht :’)

Ik veroordeel je niet hoor, ik was 14 toen ik met mijn vriend van destijds 20 kreeg. Over leeftijdsverschillen weet ik dus alles. Maar je bent écht nog jong. Ik zat toen in de derde.

Het feit dat je nog praat over ‘spelen’ zegt voor de meesten hier al genoeg. Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat ik met een 11jarige zou omgaan, terwijl ik zelf 15 ben. De mensen waar jij mee omgaat zijn in mijn ogen (vermoedelijk) nog redelijk jong qua gedachten.

Maar goed, ik vind het leeftijdsverschil 11 tegenover 12/13 niets voorstellen. Ik had zelf op mijn elfde ook mijn eerste vriendje en die was 13.

Op jouw leeftijd moet je je niet te druk maken om liefde. Het stelt allemaal vrij weinig voor als je er over een paar jaar op terug kijkt. Geniet gewoon van je vrijheid en doe leuke dingen met je vriendinnen en vrienden.
Je zorgeloze periode zal snel genoeg voorbij zijn

Mooi gesproken. (: En idd: ik ben zelf 15 (wel bijna 16, maar oke) en ik kan me écht niet voorstellen om met een 11jarige om te gaan. Zelfs 12 of 13 jaar kan ik me niet voorstellen, maar goed dat is waarschijnlijk persoonlijk.

Nou vandaag hoorde ik van mijn vriend (21) dat hij in groep zeven en acht al stond te tongen achter het fietsenhok op school. Dat vond ik zelf toch wel redelijk shocking. Misschien komt het omdat ik in België ben opgegroeid en daar droegen we zelfs in de 1e van de middelbare nog geen make-up.
Dus 10 jaar geleden ging het er ook al ‘heftig’ aan toe.

Ik weet nog wel dat in groep 8 een meisje en jongen uit mijn klas ‘verkering’ hadden en toen voor het eerst gezoend hadden. Nou echt, de hele klas was in shock en kon het niet geloven. Ze moesten toen (van ons) ook een keer voor onze neus staan gaan zoenen omdat we het niet geloofden en heeel erg interessant vonden, hahaha. Echt lachwekkend als je er nu over nadenkt.

Verontrustend dat je je nu al zo volwassen wilt voelen. Nee serieus, wacht nog even een paar jaar en focus je op andere dingen die voor iedereen van jouw leeftijd belangrijk zijn. Over een paar jaar zal je er zo anders tegenover staan omdat je dan werkelijk iets volwassener denkt en niet volwassen wilt zijn. En juist op dat punt zouden mensen relaties moeten krijgen.

Zonde je bent 11 je krijgt vast niet nu al een relatie voor je hele leven, dus waarom nu niet genieten van je vrijgezellen leven nu het nog kan…

Als je 11 bent zijn jongens eng, vies en van een andere planeet.

Écht? Ik vind dat eeeecht vroeg gewoon, maar dat zal wel aan mij liggen ofzo :")? Sowieso. 11? Dan denk je toch tótaal niet aan een serieuze relatie?

DITJA :"D.