JongensRegels ! ~

Meiden,
Ik vind een jongen erg leuk, alleen ik ken hem nog niet zo heel goed en wil er dus achter komen of hij player is ~~
-&& eigenlijk wil ik een avondje met hem zoenen niet opgeven voor de vriendschap die we nu hebben,
want hij kan je dan laten vallen!!- Vndaar REGELS >>

Hebben jullie nog aanvullingen, met wat ik zou kunnen doen?

1. moet je er eerst achter komen ( door vrienden te worden ) of hij player is, of echt in je is geintereseerd .
  2. blijft hij praten en naar je toe komen in bijv. de kroeg
  3. uiteindelijk gezoend ? gebruikt hij je voor een avond, of wil hij meer! ( blijven jullie praten, afspreken… )
  4. Scharrelen jullie verder? (door af te blijven spreken, zoenen…)
  5. Wil hij verkering
  6. Een geslaagde relatie, nu moet hij nog bij je blijven !
  1. moet je er eerst achter komen ( door vrienden te worden ) of hij player is, of echt in je is geintereseerd .
  2. blijft hij praten en naar je toe komen in bijv. de kroeg
  3. uiteindelijk gezoend ? gebruikt hij je voor een avond, of wil hij meer! ( blijven jullie praten, afspreken… )
  4. Scharrelen jullie verder? (door af te blijven spreken, zoenen…)
  5. Wil hij verkering
  6. Een geslaagde relatie, nu moet hij nog bij je blijven !
    [b]7. Laat hij merken dat hij van je houd.
  7. Weten of hij meent wat hij altijd zegt. (zoals ik hou van je)
  8. Hij moet tijd voor je vrij willen maken.
  9. Hij moet eerlijk zijn over jou tegenover zijn vrienden (niet zoals; ja alleen omdat ze lekker is, of ik wil alleen seks ofzo)[/b]

xxx (L)

Whut the fuck? ‘Ik wil een avondje zoenen.’ Als of zoenen iets is wat je elke dag met iemand (anders?) doet.

Je leest het niet goed, dit staat er:
eigenlijk wil ik een avondje met hem zoenen niet opgeven voor de vriendschap die we nu hebben,

Oh, got it. My fault. :tipping_hand_man:

idd,-- omg; ik vind hem echt leuk ;$ !

ben ik nou gek, of snap ik dit topic helemaal niet? :crazy_face:
Je wilt wel iets met hem, maar je wilt er ook achter komen of hij een player is. Dus eigenlijk wil je wel met hem zoenen maar omdat je vrienden met hem bent wil je dat dus eigenlijk ook niet doen? Dit is wat ik begrijp, do I understand it…?

ja je hebt wel een beetje gelijk, ik twijfel een beetje… haha